Zdravo, sem majda stara 15 let in hodim ze v srednjo solo, vse punce so zelo lepe ampak meni ni vsec moja postava. Nisem debela ampak niti suha ter imam vredu zadnico amapk mi ni vsec oblika. Doma immam nekaj utezi z katerimi treniram saj zelim misicaste noge in lepo zadnjico. Ampak problem je da za rast misic moram veliko jest amapk jas hocem ob enem shujsati v trebuh in shujsati v obraz saj imam tako receno "puffy face" sem debela v obraz in to me naredi zelo grdo in insicure nevem vec kaj naj naredim saj me treniranje za misice zelo veseli ampak ob enem hocem shujsat se posebaj v obraz ampak ce ne bom jedla bom zgubila misice. Mi prosim pomagate vsak dan se sekiram za to in vse sem ze probala. Nevem kaj naj jem da nima veliko kalorij ampak veliko beljakovin saj mi doma ne bodo kuhali posebaj za mene jaspa nemorem pect in kuhat saj mi nebi pustili in nevem kaj naj naredim da shujsam v obraz in po telesu vednar da dobivam misice na nogah ter zadnjici saj dvigujem veliko utezi
Uredništvo
Patricija Knez

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Majda!
Kot razumem, te bremeni tvoja postava, saj si želiš, da bi izgledala drugače. Najprej ti želim povedati, da so tvoji občutki povsem normalni – marsikdo v tvoji starosti razmišlja podobno. Pogosto se zdi, da bi lahko izgledali bolje, kar je lahko precej obremenjujoče... Obdobje adolescence je čas, ko se telo spreminja, in vsi ti pritiski, ki jih včasih občutimo zaradi medijev in primerjanja z drugimi, nam lahko povzročijo precej stresa. Želim, da veš, da nisi sama in da je tvoje telo edinstveno, kot si edinstvena ti.
Glede tvoje želje po krepitvi mišic in hkratnem zmanjševanju maščobe ti želim, da si dovoliš nekaj časa, saj telo za tako spremembo potrebuje več mesecev, tudi leto ali več. Pomembno pa je, da skrbiš za svoje telo na način, ki ti prinaša veselje in zdravje. Kot si zapisala, potrebuješ beljakovine in druga hranila, ki ti pomagajo pri izgradnji mišic, poleg tega pa te ohranjajo zdravo. Morda lahko v svoje obroke vključiš skuto, grški jogurt ali druge prigrizke, ki so bogati z beljakovinami in ne potrebujejo posebne priprave.
Spodbudila bi te, da si morda vsak dan vzameš nekaj trenutkov za to, da se pohvališ za nekaj dobrega, kar si naredila, ali pa najdeš tri lastnosti, ki so ti na sebi všeč – ne samo fizične, temveč tudi sposobnosti, cilje, ali majhne dosežke. Si namreč več kot samo telo in pomembno je, da znaš prepoznati in ceniti vse dele sebe. Vsaka majhna sprememba te bo postopoma vodila bližje tvojemu cilju, in najpomembnejše je, da na tej poti postaneš prijateljica svojemu telesu.
Verjamem, da zmoreš. Če se želiš še pogovoriti, pa sem tukaj zate.
Patricija Knez, dipl. psihologinja (un)