Kak je mozno da mam diagnosticirano depresijo in bulimijo, ce se mi ni zgodilo nic travmaticnega? Moja starsa sta skupaj, noben ne pije ali kaj podobnega, v druzini ni koga ki bi bil bolan fizicno ali psihicno, nisem bla tarca kakrsnega koli nasilja, vrstniki me niso zezali. Ali kar koli takega slabega. Je mozno da si vse zmislujem ali pa ta do vsi dejavniki znotraj mene?
Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Na razvoj duševnih bolezni vpliva ogromno faktorjev, katere lahko bolj natančno opredelimo s pomočjo kliničnopsihološkega pregleda. Ti dejavniki so lahko tako znotraj kot tudi zunaj osebe. Nikakor ne mislim, da si težave izmišljuješ. A si o svojih težavah, skrbeh že s kom govorila (starši, prijatelji, šolska svetovalna služba...)?
Ali si imela pregled pri kliničnemu psihologu ali pedopsihiatru, ki ti je postavil ti diagnozi? Če da, se je odločil tako na podlagi informacij, ki si jih podala oziroma na podlagi celotnega pregleda ali več njih. Če ne, ti toplo svetujem, da si urediš napotnico za kliničnopsihološki pregled pri svoji osebni zdravnici.
Če imaš še kakšna vprašanja pa se še le oglasi.
Lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije