Pozdravljeni,
Imam sanje. In sicer da bom enkrat med 18. in 22. letom šla v Južno Korejo ter si tam našla fanta in živela srečno do konca svojih dni. Vendar je do tega še kar nekaj let in mi je težko čakat poleg tega je to ves čas v moji glavi in se ne morem učiti oz. se težko spravim k učenju :(.
Imate kakšen nasvet???
Hvala za odgovor v prihodnje. =)
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Veseli me, da veš, kaj si želiš v prihodnosti, naše želje nas namreč motivirajo, da delamo korake v tisto smer, kamor si želimo priti. Ti praviš, da si želiš v Južno Korejo. Ta želja je zelo močna in se zaradi tega težko učiš. Zanima me, kaj ti pomeni učenje - je učenje zate nekaj, kar moraš početi, medtem, ko čakaš, da boš lahko odšla? Kaj pa, če poskusiš na učenje pogledati z druge perspektive? Učenje in to, da uspešno končaš šolo, ti namreč lahko pomaga pri uresničevanju tvojih sanj. S tem, ko boš uspešno zaključila šolanje, boš korak bližje svojim sanjam, saj si boš lažje našla službo in zaslužila denar, ki ga boš potrebovala za pot na drugo stran sveta in začetek novega življenja …
Želim ti, da se ti sanje uresničijo, do takrat pa daj vse od sebe, da boš tudi sama naredila največ kar lahko, da bi do uresničitve zares prišlo. Srečno! :)
Klara Pinter, mag. zakonskih in družinskih študij
i
i ship SooHo in JuKyung
Pozdravljeni,
hvala da ste si vzeli čas za moje vprašanje.
Trenutno se trudim učit zgodovino, vendar sem se odločila, da grem na hitro pogledat če mi je tukaj že kdo odgovoril.
Moram priznat da sem vam hvaležna saj ste mi na obraz spravili nasmeh in v glavo željo po učenju. Imam pa še en majhen problem...
Nevem točno kam naprej, namreč sem v devetem razredu ampak nevem kam preprosto nimam zanimanja za nič in se težko najdem pri katerihkoli poklicih ki mi ga ljudje predlagajo.
Imate za to mogoče kakšen nasvet ker,... saj veste res želim v Južno Korejo:).
Upam da vam ne zapravljam časa.
Lep dan še naprej
Uredništvo
KP
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Vesela sem, da si se znova javila :) Napisala si, da si v devetem razredu in da ne veš, na katero šolo se vpisati naprej, saj nimaš posebnih interesov. Nič nenavadnega ni, če pri tvoji starosti še ne veš točno, kateri poklic si želiš opravljati. Lahko pa razumem, da te to obremenjuje, saj je zaradi tega težja odločitev glede izbire srednje šole. Iz tvojih sporočil žal o tebi ne vem dovolj, da bi ti lahko konkretno svetovala, tako da bo najbolje, da se obrneš na šolsko svetovalno delavko in skupaj predebatirata različne možnosti.
Nekaj napotkov, ki so ti lahko v pomoč pri razmišljanju o izbiri srednje šole in tem, kaj bi na svoji poklicni poti počela:
- Pogovarjaj se z različnimi osebami o njihovih poklicih in poskušaj izvedeti čim več o tem kaj počnejo v službi. Potem pa razmisli, ali si lahko predstavljaš, da bi počela nekaj podobnega.
- Razmisli o svojih hobijih in interesih. Praviš, da jih nimaš, a v teh dveh sporočilih si jasno pokazala, da te zelo zanima Južna Koreja. Razmišljaj v tej smeri – kaj je tisto, kar te tako zanima? Ti je všeč njihova kultura, jezik, hrana, ali kaj čisto drugega? Morda tako najdeš še kakšen drug svoj interes.
- Bodi pozorna na svoje počutje pri različnih dejavnostih, predvsem pri tistih, ob katerih se dobro počutiš. Ko to najdeš pa razmisli, s katerim poklicem, delovnim mestom bi to lahko povezala.
Za katerokoli šolo se boš odločila vedi, da nič ni izgubljeno, če morda kasneje ugotoviš, da to ni zate. S tem ko izbereš eno šolo, ne pomeni, da boš morala opravljati točno tisto delo, marsikdo se namreč zaposli čisto na nekem drugem področju kot pa se je izobraževal. Kot sem že napisala zgoraj, pa ti priporočam, da greš do šolske svetovalne delavke in se glede tega pogovoriš z njo.
Vse dobro ti želim.
Klara Pinter, mag. zakonskih in družinskih študij