v razredu imamo kar nekaj fantov, ki so nesramni.ker zmeraj,ko mi karj rečejo se ne postavim zase zato se to dostikrat ponavlja.zdaj je malo bolje ampak še vseno to ne reši problema ker imamo še zmeraj slabo samopodobo.v 6 razredu sem iz manjše šole prišla na večjo 9letko.imela sem drugačna oblačila zato sem večkrat bila tarča kritike mode.potem sta zve sošolki začeli mi govoriti o mojem nivoju lepote da je kao nizek ampak same se ličita in mislita da sta lepše.z eno izmed njih se zdaj razumem ena pa je res ''toksična''saj je eguistična in meni in prijateljici je želela obema izpeljati fanta,ker sama ni imela toliko sreče kot midve.drugače je tudi drugi sošolci ne marajo preveč.NE VEM ,KAJ NAJ NAREDIM ,DA SE PUČUTIM BOLJE.
Ul
Ulci
Hejj
Zdi se mi cudno da nisi dobila odgovora ampak usak rabi mau pomoci tak da ti bom js odgovorila.
Probi se od njih odmakent in se bolj brigat za sebe nekako, probj jih ignorirat. Fantje pa sploh niso vredni prepirov pac vedno smo usi u sranju zarad njih hahah
Upam da si dobro lp
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
čutim tvojo stisko in to, da ti je pomembno, kako te vidijo drugi in kako se do tebe vedejo. Imeti sošolce in sošolke, ki so do tebe nesramni in te zmerjajo zaradi telesnega videza, je zares neprijetno in verjamem, da ti vzbuja občutke, da nisi dovolj lepa in privlačna.
Žal ne moremo vplivati na to, kako na nas gledajo drugi, kakšno mnenje imajo o nas ali o našem videzu, vendar pa je zmerjanje nedopustno. To jim tudi povej. Usmeri se na to, da ne želiš, da se s teboj pogovarjajo na takšen način. Tako postaviš mejo, kaj dopustiš in česa ne. Poveš jim lahko tudi razloge, zakaj ne želiš, da te zmerjajo in kako se počutiš ob tem.
Naj pa njihove zmerljivke ne vplivajo na to, katera oblačila izbiraš. Oblači se tako, da se boš počutila udobno in dobro v svojem telesu. Oblačila so namreč tudi način, da izražaš to, kar zares si! Ko začnemo skrivati dele sebe, lahko občutimo nezadovoljstvo, neprijetnost, zmedenost in praznino. Če pa se pokažemo v pravi luči, se počutimo v stiku s seboj, vzpostavimo pa lahko tudi tesne odnose z ljudmi, v družbi katerih se ni potrebno pretvarjati.
Kot si že sama dejala, se z eno izmed sošolk dobro razumeš, z drugo pa niti ne. Opazila si razloge, zakaj ti druga sošolka ni tako pri srcu in to naj ti bo vodilo tudi vnaprej. Kot sem že na začetku napisala, je pomembno, da razmislimo, kaj v odnosu z drugimi še sprejemamo in česa ne. Prav tako pa je dobro, da prepoznaš, kako se počutiš ob določeni osebi. Poskusi se tako obkrožiti z ljudmi, prijatelji ali prijateljicami, s katerimi se počutiš dobro, varno in sprejeto, s katerimi se nasmejiš in so vredni tvojega zaupanja.
Lepo te pozdravljam,
Lina Buršič, diplomirana psihologinja (UN)