Pozdravljeni. Imam eno težavo in zelo si bi želela pomoči. Ne vem kaj se dogaja z mano že več kot teden dni se počutim zelo slabo. Pa ne mislim, da bi me kaj bolelo ali kaj ampak preprosto se sama v sebi ne počutim v redu. Preprosto povedano počutim se mrtvo. Ne, da ne bi imela energije ampak preprosto nimam v sebi tistega občutka, da živim. Prazno se počutim nimam v sebi tistega polnega občutka življenja. Verjetno je kaj povezano z psiho. Počutim se res osamljeno in žalostno, vsaka stvar me vrže iz tira in vse mi je brezveze. Tudi moji starši opažajo, da sem nerazpoložena in že zjutraj vstanem z slabo voljo iskreno tudi meni gre to na živce. Občutek imam, da to nisem jaz kot, da nisem v svojem telesu občutki so grozni! Ne vem kaj se dogaja z mano in to me res skrbi. Pogrešam tiste čase, ko se mi je na polno dogajalo v življenju in sem bila dejansko srečna. Ko sem doživljala stvari in se še jih zdaj z nasmehom spominjam. Zdaj pa mi vse nekam hiti in ne morem uloviti trenutka in uživati z njem. Poskušam se tudi pogovoriti z prijateljicami pa ne želim teh čudnih občutkov deliti z njimi. Preprosto nekaj pogrešam nekaj mi manjka pa ne vem kaj.
Imate kakšen nasvet?
Ti
Tija
Živijoo,
Želela sem ti sporočiti da nisi sama. Tudi jaz se zadnji teden in pol počutim dejansko isto kot ti in sploh ne znam priti iz tega pa si želim ampak nimam moči. Želim ti da boš kmalu bolje in se boš vrnila k sebi❤️
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Praviš, da doživljaš občutke praznine, osamljenosti, žalosti. Zdi se ti, da ne moreš zares živeti v trenutku in da življenje nekako beži stran, tako da ne moreš zares uživati v njem. Slišim tvojo stisko in verjamem da ti je ob doživljanju takšnih občutij res hudo. Dobro je, da si nam pisala in da skušaš najti rešitev, tako da hvala za zaupanje!
Sicer praviš, da takšnih občutij ne želiš deliti s prijateljicami - mogoče ne rabijo biti prijateljice, temveč nekdo drug (starši, učitelj ki mu zaupaš, šolski psiholog...). Že pogovor sam ti lahko pomaga s tem, ko ubesediš svojo stisko in jo zaupaš drugemu. To si na nek način storila že tukaj, vendar je v živo še bolje. Če pa ti je neprijetno, ti svetujem tudi, da se obrneš na strokovnjake na TOM telefonu (tel: 116 111). Na njihovi spletni strani imaš tudi možnost klepeta v živo.
Bi te mogoče smel vprašati, če se je kaj takega zgodilo v zadnjih dneh (glede na to da poročaš, da so občutja prisotna kakšen teden), kar bi lahko sprožilo takšna občutja? Včasih se tudi zgodi, da imamo dni, ko se počutimo depresivno - vsakogar kdaj doleti. Če pa občutja trajajo dalj časa, pa je dobro, da si poiščemo strokovno pomoč. Depresivnost namreč označuje občutja, ki jih navajaš v svojem zapisu, vendar minejo. Za razliko od depresivnosti, pa depresija pomeni stanje občutij, kot jih opisuješ (pa še nekaj drugih), ki vztrajajo dolgo in ne popustijo - če boš slednje opazila pri sebi, ne odlašaj pri iskanju pomoči. Bodi pozorna tudi na svoj življenjski slog oz. na morebitne spremembe, če je do jih prišlo; koliko ur na noč spiš, kako se prehranjuješ, koliko se gibaš, kaj se dogaja v šoli ali doma... Vse to namreč vpliva na naše počutje in razpoloženje.
Upam, da sem ti kaj pomagal in da se nam še oglasiš!
Patrik Senica, mag. psihologije
po
pomarančka55
Pozdravljeni. Mislim, da se v teh dneh si zgodilo nič tako "stresnega" kar bi to povzročilo ampak sem od vsega skupaj že tako izčrpana od šole, skrbi itd. da sem čisto prazna. Sicer se mi je to zgodilo že nekajkrat, da sem imela dan, ko sem se tako slabo počutila pa je nekako minilo zdaj pa se mi zdi, da kar traja. Recimo probam se smejati v šoli, se pogovarjati z prijateljicami itd. pa mi tista dobra volja zaleže le z tisti čas. Ko pa pridem domov, pa me to mine in je zame že preteklost.
Hvala vam za odgovor.
Uredništvo
Patrik Senica
Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Če zadeve še kar trajajo, bi ti v največji meri, poleg že zapisanih ostalih nasvetov, svetoval pogovor v živo - bodisi s šolsko psihologinjo ali na povezavi, ki sem jo priložil. Če težave vztrajajo res dolgo brez sprememb tudi ni slabo obiskati osebnega zdravnika, saj se fizično in psihično zdravje močno prepletata. Nič ni slabega v tem, če obiščeš zdravnika tudi zaradi tovrstnih težav, saj so tam zato, da ti pomagajo in svetujejo tudi v primerih, kot je tvoj.
Želim ti vse dobro!
Patrik Senica, mag. psihologije