emm... Sem ful zalublena v enega recmo mu P in on je brat od moje svakinje. Je ze prisel nekajkrat k nam in pac meni se je ful smejal, pa tak zdel se mi je zalublen vame. Pa smejal se je mojim brezveznim foram pa tak. Njegov ati pa je mene pred njim vprasal. Ej a ti maš fanta? Sem rekla ne. Potle pa je zacel Kaj pa ce bi ti mela nasega P ja pa poglej kaka legenda je(res je pravi cukrček) in jaz sem sam tak ostala tiho nism znala kj naj recem pa sem tak bla bol ne. Tak malo sem z glavo naredla ne. P ja pa nism uspela vidt kako je odreagiru. In pac v zivo se mi ful smeji, preko telefona si tud snepava, sam nvm pac tak jaz mu snepam mi in za tri ure mayby no oac tko bol mal na dan. Sva si tud pisala pa zej nvm al ni namerno odprl mojga sporocila dolgo, al ni meu fona al ga ni vidu(sporocila). In glede tega sem v dvomih. Sam ga neb rada zgubla kr je ful punc v njega ene so se celo vpisale v isto smer ko on sam zarad njega. Kr gre zdej in v srednjo. In tak moji sestri je ze ena rekla ka de ga ona mela, in jz sem zdjle obupanaaaa. Plisss help mee
• Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da te skrbi, da si zamudila svojo priložnost se pobližje spoznati s fantom, ki ti je všeč. Predstavljam si, da ti je v tej situaciji kar nelagodno.
Glede na to, kar si zapisala, menim, da fant samo ni imel toliko časa, da bi ti tako pogosto odgovarjal na sporočila. Zmeraj lahko pošlješ še kakšno sporočilo, vprašaš, kako je preživel dan, kaj zanimivega je počel, ali kaj podobnega. Verjetno bo na drugo tvoje sporočilo potem odgovoril, saj je prvega morda tudi spregledal, kar se včasih zgodi, sploh, ko smo zasedeni.
Omenjala si, da je fant del tvoje družine (če sem prav razumela je on brat žene tvojega brata), zato ga boš bolj verjetno tudi v živo bolj pogosto srečala. Spodbujam te, da se z njim pogovarjaš tudi v živo, sicer pa preko telefona ali socialnih omrežij. Vedno bolj kot se bosta spoznala, vedno tesnejše bo vajino prijateljstvo - delila si bosta skrivnosti, gojila medsebojno zaupanje, imela skupne interese, med vama bo tesna vez. Tako se bodo čez čas med vama lahko razvila tudi obojestranska čustva naklonjenosti in simpatije.
Če ti lahko odgovorim še na kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Želim ti obilo sreče pri spoznavanju fanta.
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)