kot naslov ze pove jaz ne zmorem nehat govorit o sebi. zacelo se je s tem da sem prisl na srednjo solo kjer sem dobila priloznost da pridobim nekaksen visji socialni status tako da zacnem puffat in pit, glede na to da v osnovni nisem mela ful frendov. prislo je do tega da sem zacela pit veckrat na teden, puffala oz vejpala sem vsak dan, fuge sem tudi zlorabljala, hodla sem na vsako zurko in v neki tocki sem se zacela zalizovat z vsakim tipom na zurkah in zacela s spolnimi odnosi. o vseh teh stvareh sem ze ogromno ljudem povedala in vem da bi me moralo biti sram oz da ne bi smela kar tako tega razglasevati po celem mestu ampak ne cutim nobenega strahu o tem kdo vse bi lahko izvedel o tem in kaj bi si ljudje mislili. delam se da nocem govorit sosolcem o seksu in teh stvareh ampak dejansko obozujem vso pozornost. zakaj se ne morem ustaviti? zakaj cutim to potrebo po tem da se uveljavim kot ku*** in alkoholik v oceh vseh svojih sovrstnikov?
• Sa
Sarči
Hojla,
žal mi je, da se tako počutiš in si se znašla v težki situaciji, žal mi je za odnos, ki ga imaš do sebe, s tem, da se imaš za alkoholčarko in k.... .
Razumem, da si imela veliko željo se uveljavljati v šoli, kar se velikokrat zgodi v prehodu iz osnovne v srednjo šolo,, še posebaj, če imamo v osnovni manj družbe si jo želimo potem v srednji nadoknadit, se mi zdi in lahko samo skušam ugotovit, da se za vsem tem in za razlagami skriva veliko bolj globji razred.
Kaj misliš, da s tem, ko razlagaš o sebi o teh stvareh dobiš oz. si želiš od družbe, mogoče bi bilo vredu, če skušaš najti potrebo, ki stoji za tem razlagannje na tak način o sebi. Nočem, da se to vprašanje sliši nesramno ampak želim ti pomagati  ugotovit kaj je razlog teh razlag osebi na ta način.
Mogoče to, da si želiš, da slišijo tvojo stisko, ali da te opazijo, samo ugibam, sprejetost, ....
Povabila bi te tudi da razmišlaj o pozitvnih lastnostih, ki jih imaš ogromnooo to sem prepričana,  kaj zraven tega je še tisto s čimer bi se lahko dokazala drugim ?
Meni je pomagala vaja, da se spomniš zadnjega doseška na kaerega si ponosna nato pa skušaš iz tega ugotoviti kakšne lastnosti moraš imeti da ti to uspe
Dostikrat nas družba zaznamuje na način, da se spremenimo prilagodimo in počnemo stvari, ki jih drugače nebi. Nočem rečt nehaja z vsem tem kakor se to mogoče sliši ampak rada bi te povabila, da deluješ iz sebe, počneš stvari, ki so tebi cool.  Vem pa, da je to dostikrat težko. Saj imamo veliko željo po sprejetosti.
To se lahko zgodi vsakemu in ne rabiš se sramovat, da imaš potrbo po pozornosti in jo izražaš na tak način. Kako se pa pravzaprav ti počutiš ob tem, ko govoriš na ta način o sebi?
Občutek imam, dda nekako uživaš v pozornosti in to potrebo postavljaš pred svojo vrednost, da imaš veliko željo po sprejetosti , ki si jo pripravljena zadovoljit tudi s tem, da daješ na stran vse ostale potrebe .
Upam, da dobiš čimore odgovor strokovnjaka in nisi sama, pošiljam ti objemček na daljavo
• Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Iz tvojega sporočila razberem predvsem veliko samoobtoževanja in grob odnos do same sebe. To je zagotovo zelo boleče. Žal mi je, da se tako tepeš in obtožuješ. Praviš, da se pri vrstnikih želiš uveljaviti kot ku*** in alkoholik. Jaz iz tvojega pripovedovanja razberem nekaj čisto drugega. In sicer močno potrebo po tem, da bila videna, zaželena, sprejeta. To so zelo osnovne potrebe, ki jih imamo čisto vsi ljudje. Če teh potreb nimamo zadovoljenih, nas to lahko zelo rani. Ne vem točno kakšne izkušnje si imela v osnovni šoli. Iz tega, kar pišeš, pa predvidevam, da teh osnovnih potreb nisi imela zadovoljenih. Zato je normalno, da je priložnost, da se v srednji šoli končno počutiš sprejeto, zate zelo dragocena.
Rada bi te spodbudila k temu, da svojega vedenja ne obsojaš, temveč se poskušaš razumeti in z nežnostjo do sebe sprejeti, od kod to vedenje izhaja – torej iz rane, slabih izkušenj (za katere nisi sama kriva), univerzalne potrebe po tem, da bi pripadali. Ne pa iz tega, da si slaba, objestna ku*** in alkoholik. Po mojem mnenju problem niti slučajno ni to, da si želiš pozornosti, temveč to, na kakšen način jo dobiš. Pa sploh ne zaradi tega, ker bi si drugi grdo mislili o tebi, temveč zaradi tega, ker se s trenutnim načinom iskanja stika in potrditve še dodatno raniš. Kaj ti meniš o tem? Na tej točki me zanima ali imaš v svojem okolju ljudi, kjer lahko dobiš pozornost na drugačne načine? Torej, odnose, kjer se počutiš videno, ljubljeno, vredno in pomembno? Na tvoje vprašanje, zakaj čutiš potrebo po tem, da se uveljaviš kot ku*** in alkoholik bi namreč odgovorila, da mogoče zaradi tega, ker ti takšnih odnosov, kjer se lahko na varen način uveljaviš takšna, kot si, primanjkuje. Popravi me, če sem se zmotila. Povabila bi te tudi, da razmisliš, kaj lahko narediš, da zadovoljiš svoje potrebe po stiku z drugimi na sebi bolj prijazen način. Kateri so ljudje, ki so varni in te »vidijo«. Kaj v resnici potrebuješ, ko zlorabljaš fuge, ko »zabluziš« z vedno novimi tipi? In kako lahko te potrebe zadovoljiš na bolj zdrav način? Hkrati bi še enkrat poudarila pomembnost tega, da se vadiš v sprejemanju sebe in se ne dodatno obtožuješ.
Če želiš, mi lahko odgovoriš in dodatno pojasniš, kaj se dogaja v ozadju.
Lep pozdrav,
Maruša Grešak, mag. psihologije