Zdravo.
Z bivsim fantom sva sla narazen ze vec kot leto in pol nazaj. Ne morem ga preboleti. Najin odnos je trajal priblizno pol leta. Res sem se zaljubila v njega sploh ko sem spoznala njegov karakter. Bil je skrven spostljiv razumljiv... ko sva sla narazen sem se veliko prejokala (vsako noc po 2 uri) in nisem mogla k sebi moje zivljenje se mi je zdelo brezsmiselo. Po najnem razhodu sem se pribala veckrat pogovoriti z njim ampak ponavadi je bil ta "pogovor" nesmiselen. Po break upu sem veliko delala na sebi posznala sem kaksna v eesici sem in kdo sem on pa je postal cisto drug clovek (zdaj kadi se drogira in spije veliko alkohola obnasa se kot da je je najjaci na tem svetu) mene pa je se povrhu vsega strah za njegovo zdravje saj ga imam se vedno zelo rada. Od takrat se nisem zaljubila v nobena drugega vedno vidim samo njega. Nevem kaj naj naredim. Naj grem naprej? Kako?
Hvala za odgovor.
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Še vedno torej gojiš močna čustva in imaš rada fanta, s katerim si hodila - kljub temu, da je minilo že več kot eno leto od prekinitve zveze. Po prekinitvi si sicer skušala z njim zopet vzpostaviti stik, predvidevam, da z namenom, da bi spet postala par. Praviš tudi, da se je on čisto spremenil in razvil slabe navade in te zato zanj skrbi. Najprej hvala, ker si nam izkazala zaupanje in nam povedala kar te muči, saj vem da to ni lahko. Skušal ti bom pomagati, kolikor le lahko.
Tvoje reakcije po razhodu so popolnoma normalne (žalost, jok, želja po ponovni vzpostavitvi stika) in pričakovane. Zaradi tega ni nič narobe s tabo, poleg tega pa je prav da si dovoliš čutiti žalost in da zajokaš. Vsak žaluje na svoj način in tvoj je čisto v redu.
Praviš tudi, da si po razhodu spoznala, kakšna si in da si delala na sebi. To je zelo dobro slišati! Romantična razmerja nas veliko naučijo o drugih ljudeh in pa še posebej o nas samih. Veseli me, da si prišla do določenih spoznanj in da si imela motivacijo, da si mogoče določene stvari glede sebe izboljšala, popravila ali pa jih začela sprejemati.
Zdi se mi tudi lepo, da te še vedno skrbi zanj. Kar omenjaš glede drog in obnašanja, je lahko zelo huda stvar. Po drugi strani pa lahko na situacijo pogledaš tudi z druge perspektive: s svojim razhodom si se morda izognila še večjim skrbem. Biti v zvezi z nekom takim bi bilo zelo naporno zate. Zapomi si tudi to: drugih ljudi ne moremo spremeniti - spremenijo se lahko sami in spremembe si morajo želeti. Lepo je, da te skrbi zanj, vendar brez njegove želje in motivacije ga boš težko "premaknila".
Kaj pa glede prebolevanja? Vsak rabi različno dolgo časa, da nekoga preboli. Pri tebi res traja situacija malce dlje. Zagotovo pa pomagajo pogovori o tvojih občutjih s prijatelji, starši oz. osebami, ki jim lahko zaupaš, pomembno pa je tudi, da se skušaš zamotiti z različnimi aktivnostmi (npr. sprehodi, hobiji, šport...). Te smem vprašati, če si trenutno v 9. razredu?
Daj si čas in ne pritiskaj nase - če rabiš malo dlje kot drugi, ni s tem prav nič narobe. Srečno in upam, da sem ti bil v pomoč!
Patrik Senica, mag. psihologije
10
101207_
Zdravo.
Hvala za odgovor res mi je pomagal.
Ja v deveti razred hodim.