Tole pišem ker ga ne morem pozabit. In to fanta ki sem ga spoznala pred pol leta preko neta.. Ceprav sem cutila da ga ne briga dosti in da me hoce izkoristit dobesedno je na koncu rekel da se mu gre samo za takojšnje zadovoljstvo.. Potem sem hitro zbrisala aplikacijo in mu nisem nič pisala.. Poleti mi ni bilo problema sploh nisem razmišljala večino časa ampak pred nekaj časa sem kar naenkrat začela razmišljat o njemu in ne morem naprej.. A on tudi misli name? Eh nevem..Pomojem ima itak drugo kar me zelo boli. upam da bi se še enkrat nekako srečala.. Ampak nevem kako.. Prosim za pomoč ker ga ne morem pozabit in probala sem se z drugimi pogovarjat ampak se spomnem samo na njega.. Zakaj mi je všeč en player ki sem ga itak jaz pustila.. Zdej pa si želim da bi bila skupaj in se hočem jokat..
Uredništvo
Mija Repenšek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Bolečina, ki jo doživljaš, je povsem človeška in normalna. Vsi si želimo biti videni, pomembni in ljubljeni – to je osnovna potreba vsakega človeka. Ko pa nam nekdo pokaže malo pozornosti, še posebej, če je povezana z izzivom ali prepovedjo, postane ta oseba v naših mislih nekaj večjega, kot je v resnici. Naša domišljija začne graditi zgodbo o tem, kaj bi lahko bilo, ne pa o tem, kaj dejansko je (bilo). Možgani tako pripišejo določene lastnosti in zgodbe nekomu, saj je želja velika.
Tvoje misli o tem fantu so popolnoma razumljive. Čeprav veš, da ni bil pravi do tebe, je tisti občutek, da te je nekdo izbral (pa čeprav začasno), pustil sled. Pogosto nas pritegnejo tisti, ki jih ne moremo imeti, ker nam to predstavlja izziv – možgani pa obožujejo izzive.
Verjetno te ne boli izguba njega kot osebe, ampak občutek, da bi bila pomembna zanj – da bi bil nekdo, ki bi ti dal občutek, da si vredna njegove naklonjenosti in pozornosti. Ampak veš kaj? To, da čutiš bolečino, je znak, da si človek z globokimi čustvi in željo po povezanosti. In to je lepa lastnost, ne šibkost.
Težko je preboleti nekoga, če smo prepričani, da je bil edini vir tega občutka pomembnosti. Ampak pomisli – kako bi bilo, če bi sama sebi dala to, kar si iskala pri njem? Torej sebi podariti občutek vrednosti, sprejetosti, tudi ko boli in nismo v najboljši koži (vse to je tudi ok).
Naj te spomnim – ne moremo vplivati na druge, lahko pa sami sebi damo tisto, kar iščemo pri drugih. Sprejmi svojo bolečino kot znak, da imaš veliko srce, ki si želi ljubezni. To ni slabo. To je človeško.
Dovoli si žalovati za tem, kar si mislila, da bi lahko imela z njim. Ampak hkrati si zapomni – ne gre za njega kot osebo, ampak za tisti občutek pomembnosti, ki si ga želela. Verjamem, da nekje boš našla ljudi, ki bodo zadovoljili te osnovne človeške potrebe in želje ❤️.
Vse dobro!
Mija Repenšek, mag. zakonskih in družinskih študij, psihoterapevtka stažistka