Dan, stara sem 13 in všeč mi je nek fant. Videvam ga enkrat tedensko na nekem predmetu in nikoli se nič ne pogovarjava. Na začetku šolskega leta se mi zdi, da sva se velikokrat gledala, pa ne vem če je bilo to zaradi tega ker sem se mu zdela čudna in se je spraševal zakaj ga gledam ali ker je tudi on kaj čutil do mene. Sredi leta se mi zdi, da me ni več gledal, zdaj pa se mi zdi da me spet malo ampak ne tako kot na začetku. Njegov zunanji izgled me ne privlači tako, ampak karakter mi je pa uredu, zato se ne moram odločiti če bi bilo res vredno pristopiti k njemu, ker ne vem če bi bila lahko v zvezi z nekom, čigar videz me ne privlači, rada bi pa probala, ampak ne vem kako začeti pogovor, ker sem že po naravi bolj sramežljiva pred takimi ki jih ne poznam dobro. N. Ali sem bila oz. sem všeč fantu in kako pristopiti k njemu?
Lo
Lola
Prosim za odgovor????
Uredništvo
Neža Podvratnik
Pozdravljena,
v uredništvu se ti iskreno opravičujemo za tako dolgo čakanje na odgovor. Zadevo že urejamo in obljubljamo, da dobiš odgovor kmalu.
Lep pozdrav iz uredništva.
Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej se opravičujem, ker si tako dolgo čakala na odgovor.
Sprašuješ se ali je vredno delati na odnosu z nekom, ki te po videzu ne pritegne, čeprav ti je všeč njegov karakter. Zanima te tudi, kako do posameznika pristopiti.
Pri odnosih je najbolj pomembno, da se osebi spoznata. Kolikokrat se je že zgodilo, da si posameznika nista bila všeč, ko pa sta se bolje spoznala, se je to spremenilo. Pri zaljubljenosti ne šteje le lep obraz, ampak tudi kakšna je oseba po naravi, karakterju. Lahko ti je takšen posameznik zelo naklonjen, ljubezniv in sprejemajoč, medtem ko je lahko nekdo z lepim obrazom samovšečen, vidi le sebe in ti ne posveča svojega časa. Razmisli, kakšnega fanta si zares želiš, takšnega ki te bo imel rad in ti to pokazal ali takšnega, ki bo lep pa morda naštetih lastnosti ne bo imel?
Mislim da je vredno delati na vsakem odnosu, ki te osrečuje, tudi če gre za prijateljski odnos. Pomembno je kako se počutimo in se čutimo sprejete. Tudi če spoznaš, da se ne ujemata, lahko še vedno ostaneta le prijatelja.
Če si mu všeč, težko rečem po tem kar si napisala. Možno seveda je. Sprašuješ kako pristopiti do njega. Glede na to, da si sramežljiva, morda poskusi preko socialnih omrežjih, morda mu večkrat všečkas sliko, objavo, nato začneš pogovor. Lahko poskusiš vzpostaviti stik preko skupnih prijateljev, če jih imata in se na ta način spoznata in spregovorita nekaj besed. Pogovor najlažje začneš preko skupnih tem. Je kaj takšnega kar vama je skupno, o čemer bi se lahko pogovarjala? Če se ne spomniš drugega, lahko uporabiš predmet pri katerem sta skupaj. Potem bo pogovor sam stekel. Ko se bolje spoznata pa boš videla ali imata kakšne možnosti. Seveda upoštevaj tudi njega in njegova čustva.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije