Terapijo imam že pol leta in nič ne pomaga. Terapevtka vse samo poslabša. Povem ji da sem dobila internetno punco, ona začne govoriti kako je Velka možnost da je to samo pedofil ki ne catfisha. Včasih sem se pri njej pučutila varno in da ji lahko zaupam. Zdaj ji ne moram, saj je enkrat nekaj povadlala staršem kar je stvari poslabšalo. In slabo se počutim pri njej in terapevtska soba smrdi. Vonj ki mi je bil včasih všeč.
Terapevtka ima drugače dobro sucess rate, take do nekateri po njej spol ne rabjo več terapije. Starši, psihologi, vsi so zadovoljni z njo. Razen mene:(
Pi
Pia
Priporocam ti da na lep nacin koncas z terapijo, pri meni je tudi vse poslabsala na koncu so vsi ugotovil to. Bols bo za tebe
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Kris,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si delila svoje doživljanje.
Pišeš, da pol leta obiskuješ terapijo, vendar imaš občutek da ti terapija ne pomaga. Izpostavila si, da terapevtka vse poslabša in ji ne moreš več zaupati kot si ji včasih. Čeprav so drugi z njo zadovoljni, se sama ne počutiš tako. Najprej bi želela pohvaliti to, da si izpostavila kako se počutiš v terapevtskem odnosu. Čeprav so drugi z njo zadovoljni, je zate najpomembnejše to, kako se v njem počutiš ti. Predstavljam si, da glede na opisano doživljanje, z odporom odhajaš na vajina srečanja. Da se počutiš obupano in da terapija nate nima takšnega učinka kot bi si želela. Verjetno si lahko predstavljaš, da je ob mislih "Terapija mi ne pomaga." in "Terapevtka vse poslabša." možnost za napredek oziroma spremembe izjemno majhen. Zato te zelo spodbujam, da slednje izpostaviš tudi tvoji terapevtki. Pomembno se zdi, da je ona seznanjena s tvojim doživljanjem glede terapije in sicer z namenom, da lahko te stvari naglasita in po možnosti tudi spremenita.
Verjetno se ob misli, da bi morala to povedati terapevtki, pojavljajo števili dvomi: "Kaj če bo name jezna?" "Kaj če me ne bo razumela?" "Kaj če me bo želela prepričati, da ostanem v terapiji?". Če tukaj izhajam iz sebe in svojega dela, ti lahko povem, da sem ponosna na paciente, ki so v obravnavi pripravljeni izpostaviti, kar jim ni všeč. Ker lahko samo na ta način razmišljam o tem, ali lahko kaj spremenim oziroma lahko pojasnim, kakšne so moje dolžnosti, ter če so pričakovanja pacientov nekaj, kar lahko skušamo doseči. In povsem razumljivo je, da prihaja do različnih pogledov in doživljanj - ker smo si tako različni. V kolikor ti bi bilo to težje povedati v živo, se lahko morda dogovorita, da ji svoje doživljanje glede terapije tudi napišeš.
Izpostavila si primer glede punce na spletu. Predstavljam si, da je bil odziv terapevtke drugačen kot so bila tvoja pričakovanja. Da si se morda počutila nerazumljeno. Na drugi strani pa se zdi pomembno izpostaviti, da je naloga terapevtke, da poskrbi za tvojo varnost - v tem primeru je bila najverjetneje njena naloga, da te je opozorila na pasti, ki prežijo na uporabnike spleta.
Predstavljam si, da bi bilo najlažje s terapijo zaključiti. Na drugi strani pa bi lahko bilo vztrajanje v terapevtskem procesu nekaj, kar je morda v tvojo korist – čeprav imaš občutek, da še ni kaj bolje. Pri tem moramo imeti namreč v mislih, da lahko preteče kar nekaj časa preden zaznamo spremembe. Vsekakor pa je najbolje, da se o tem pogovoriš s svojo terapevtko, ker ti bo znala v povezavi s tem najbolje svetovati.
Lepo te pozdravljam,
Urška Pisar, mag. psihologije