Pozdravljeni. Imam eno vprasanje. Ali sem cudna, ker ne maram seksa? Imam ze skoraj 20 let in vec kot tri leta "izkusenj", ampak nekako ne maram seksa. Imam enega fanta od vsega zacetka in z njim mi je lepo, se razumeva in vse to, ampak kar se tice seksa, pa ne gre. Bolj delam njemu uslugo, ampak se to zelo redko, 1x mesecno ali se bolj redko. Meni enostavno ni do tega. Nimam slabih izkusenj ali kaj podobnega, dalec od tega. Enostavno mi ni do tega.
• Ka
Kapapa
Hej zdi se mi da je po neki strani normalno pa drugi strani pa je odvisno. Prvo moreš dobit odgovor zakaj? Je do partnerja, tebe, nasploh...?
Js se bi s partnerjem pogovorila o tem, probala razlicne stvari in videla kaj ti ustreza če ti seveda. Spolni odnos pa seveda ni nujno potreben tako da ne vidim nekih skrbi.
Pogovori se s fantom, poguglaj, vprašaj ginekologinjo( mogoce so problemi pri zdravju vlljuceni) nevem , mogoce pa ti enostavno ne pase in s tem ni popolnoma nic narobe.
svetovala bi ti da ne delas to zaradi " potrebe" od tvojega fanta, ce je pravi bo razumel in poslusal, se pogovoril. Srecno
• Uredništvo
Patricija Knez

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena punca,
pišeš, da imaš že nekaj časa fanta in ti je lepo z njim, a ti ni do seksa. Vedi najprej, da je to kar čutiš, čisto v redu in normalno (če seveda ni povezano s kakšnim zdravstvenim stanjem). Pomembno pa je, da te takšno tudi fant sprejme in mu je s tem v redu.
Spolnost je nekaj, v čemer se vsak malenkost razlikuje - nekaterim je zelo všeč, nekaterim manj oziroma lahko tudi sploh ne čutimo potrebe po spolnosti. Je kot spekter, kjer se lahko izrazi v eno ali drugo skrajnost ali vsepovsod vmes. In vse je okej. Si že slišala morda za aseksualnost? Označuje odsotnost ali zelo nizko spolno privlačnost, torej tudi to, da nekdo nima potrebe do spolnosti oziroma mu je vseeno za to. Vseeno pa lahko seveda še vedno čutiš romantično privlačnost do fanta in navezanost. Lahko si še več prebereš na spletu, morda se lahko najdeš v tem.
Skratka, želim ti povedati, da je tvoje doživljanje normalno in je dobro, da si o tem iskrena s fantom, če še nisi. Tako te bo tudi lažje razumel in te sprejel, kot si. Normalno je tudi, če se ti kdaj želje tudi spremenijo ali pa ostanejo enake.
Če imaš še kakšno vprašanje, pa kar zapiši.
Patricija Knez, mag. psihologije