Jaz sem verna in sm ze sla k birmi ampak imam drugacno misljenje boga  in ne verujem in se mi zdi neumno .nona pa ko slisi da sem proti veri se ujezi in mi grdo govori.kaj naj naredim ker nocem biti verna? ali naj prijateljem recem da sem verna ali ne ker u resnici ne verujem in ne hodim k masi k krstu obhajilu in k birmi pa sm sla?
• Ar
Arči
Zakaj bi lagala sebi in drugim. Bodi poštena do sebe in drugih in povej kakšna v resnici si. Danes je na svetu mnogo verujočih, različnih ver, verjamejo v različne bogove. Mnogo pa je tudi neverjučih.
Bolj ko berem kaj si napisala imam občutek, da še sama ne veš pri čem si. Pa tako povej tudi prijateljem. Da potrebuješ čas, da sama s seboj razčištič svoj odnos do vere in cerkve kot inštitucije. Tu gre za dvoje in reci, da te prav to bega. Mislim, da nekdo, ki tudi ne obiskuje (redno) maš, ga še vedno lahko prištevamo k pripadniku katoliške cerkve.
Jaz sicer imam svoje mneje o vsem, vendar to v tem trenutku in na tem mestu, ni pomembno.
• Is
Iskalec resnice
Jaz sem sicer veren, a ti vseeno predlagam, da na vprašanje prijateljev ali koga drugega, odgovoriš točno tako kot čutiš in živiš. Lahko jim poveš, da sicer nisi verna, imaš pa narejene zakramente.
Vera je intimna stvar posameznika, pomembno je, da se trudiš biti dober človek in osebnostno napreduješ.
Ostani odprta za resnico.
• nv
nvuewiv
Ufff, katera religija pa je to? V krščanstvu menda niti ne moreš k birmi, dokler ne "poštempljaš" krsta in 1. obhajila.
Anyway, te certifikate obdrži še vsaj nekaj časa. Če bo tvoj bodoči zakonski partner hotel cerkveno poroko, ti ne bo treba na katehumenski tečaj, t.j. neke vrste pospešen verouk, kjer v nekaj mesecih nadoknadiš manjkajoče zakramente.
Sicer pa, si prepričana, da res nisi verna, vendar v drugi religiji? Npr. Vesoljni cerkvi sv. Marxa inj Engelsa, pri nas bolj znani kot Levica, kjer širijo nauk, da socializem deluje, čeprav realnost vsak dan znova dokazuje ravno nasprotno...
• Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Drago dekle!
V dobi odraščanja oziroma dozorevanja mlad človek postopoma oblikuje lastno identiteto, med drugim tudi svoj svetovni nazor, svojo religioznost. To oblikovanje traja pri nekaterih krajši čas, pri drugih daljši čas, preden se zaključi. Ni pa nujno, da se dokončno zaključi, saj lahko pride do sprememb tudi skozi življenje.
Po eni strani praviš zase, da si vernica, ker si krščena, bila si pri obhajilu in birmi. Dodajaš pa, da si na žalost verna, ker ne veruješ v boga, ne hodiš k maši  in imaš to za neumno in nočeš biti verna.
Rekel bi, da ni toliko pomembno, kakšno mnenje ima tvoja nona o tvojem odnosu do vere. Veliko pomembnejše je, kakšen odnos imajo do tega tvoji starši. Ker tega sploh ne omenjaš, sklepam, da pri tem vprašanju ni nikakršnega problema in da ti starša pustita in spoštujeta tvojo odločitev oziroma tvojo voljo.
Dejstvo, da imaš določene zakramente (krst, obhajilo, birma) še ne pomeni, da veruješ, da si vernica. Pomemben je tvoj odnos, tvoje prepričanje, ali veruješ ali ne veruješ. Naj pa še poudarim, da je najpomembnejše, kakšen je nekdo kot človek, preprosto povedano, ali je dober človek, ne pa, ali je veren ali pa ne.
Naj pa še dodam, da je vse to tvoja popolnoma osebna oziroma zasebna zadeva in da nisi dolžna nobenemu to razlagati. Tvoja osebna odločitev naj bo, ali boš o tem govorila svojim prijateljem ali pa ne boš. Sicer pa, če gre za tvoje zares dobre prijatelje, zakaj bi o tem molčala.
Brane But, univ. dipl. psiholog
• En
Ena
Pozdravljena imam enako mišljenje sicer še nisem bila pri birmi in je moja babica tudi zelo verna se ne sekiram. Hodim verouku k maši ne... Vsak ima svoje mišljenje tako da se ne sekiraj. Lp ena