Pozdravljeni. Imam težavo glede navezanosti. Kako se naj soočim z to težavo? Ta problem že traja kar dolgo. Z osebo sem se spoznala na lep način. Rada bi vzpostavila stik z to osebo. Imam še druge težave. Povezane z to osebo. Da sem preprosto si želela biti blizu osebe. Rada sem ga videvala. A hkrati mi je zelo nerodno. Danes tudi čutim to stisko. A je malo bolje. Kaj naj naredim?
Lep pozdrav.
Uredništvo
Anja Jularić

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Pišeš, da imaš težavo glede navezanosti, ki traja že dlje časa. Omenjaš tudi stisko, da ti je nerodno ob osebi s katero si navezala stik in si ga (torej stik) potem izgubila? Lahko čutim, da se boriš sama s seboj kako ravnati v odnosu do osebe, ki jo omenjaš.
Ob prebiranju tvojega vprašanja se mi je postavilo predvsem veliko novih vprašanj, prijazno te vabim, da mi pomagaš bolje razumeti, kaj se ti dogaja. Mi lahko malo več poveš o svoji težavi glede navezanosti – kdaj si jo prvič opazila, v povezavi s kom? Kaj te glede navezanosti muči, manjka, kaj potrebuješ? Mi lahko zaupaš več o svojem odnosu z osebo, ki jo opisuješ? Kakšno vlogo ima v tvojem življenju? In nazadnje ali mi lahko poveš še kaj več o sebi – kakšne so tvoje okoliščine? S čim se (rada) ukvarjaš? Kaj je zate pomembno?
Sprašuješ, kaj naj narediš – prvi korak že delaš, govoriš oz. pišeš o tem, kaj se ti dogaja. Kam bova prišli od tu, pa bova videli :)
Čakam na tvoj odziv in te toplo pozdravljam.
Anja Jularić, mag. psihologije