Pozdrav..zanima me ali mi kdo lahko primerno svetuje... V preteklosti oz do zdaj non-stop privabljam ranjene moške..kako naj to ustavim ..iskala sem jih na internetu in preko prijateljev..vedno najdem fante,ki me ranijo ter ,ki mi pritisnejo na rdeče gumbe...
V preteklosti ste mi svetovali že sicer nevem katera svetovalka oz terapevtka,ker je toliko časa nazaj...je odgovorila ,da je prepričana ,da tudi zame obstaja neka rešitev...
In da verjame,da bom pritegnila pravega fanta ,ko bo čas zame...v samo preteklem tednu sem našla najmanj 10 fantov na spletu,ki so me krepko poniževali...
In da pride nekdk primeren, ko smo sami s sabo  zadovoljni...
Lp in hvala za nasvete...
• Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če te prav razumem, praviš, da k sebi privabljaš neprimerne moške za zvezo. Zdi se ti, da vedno naletiš na takšne, ki te prizadenejo, ponižujejo in niso najboljša izbira zate. Prav tako praviš, da jih spoznavaš preko spleta in prijateljev. Zanima te, kako ustaviti to, da bi naletela na takšne moške.
Mogoče je najboljše, da se zavestno odločiš, da jih ne boš več iskala, sploh ne preko interneta. Verjetno tako sama veš, da se veliko ljudi lahko na socialnih omrežjih pretvarja, prikaže boljše ali drugačne, kot so v resnici, niso ravno iskreni in povejo samo tisto, kar si želijo. Morda bi bilo zate trenutno boljše to, da se osredotočiš na prijatelje in druženje z njimi, na hobije, službo, šolo ali karkoli drugega delaš v življenju. Res je tako, da boš najbrž takrat, ko boš najmanj iskala, naletela na kakšnega zanimivega moškega, s katerim bi se lahko razumela. Tako se zgodi velikokrat, saj bolj kot bi na silo oziroma z vso močjo želeli nekaj doseči, ne gre vedno v pravo smer ali tako, kot bi si zamislili. Če pa nekako spustimo to željo oziroma nujo, da bi morali najti pravo osebo ali pravo službo ali pravo karkoli, se pa stvari nekako odvijejo tako, da ko enkrat gledamo za nazaj, vidimo, da je bilo že nekako z določenim razlogom.
V trenutni situaciji je škoda tvojega časa, če ga preveč namenjaš spletnemu iskanju zvez, ker ne veš, na kakšne boš naletela. Sama praviš, da si jih prejšnji teden našla 10 takšnih, ki so te poniževali. Ne vem, zakaj bi sploh sama sebi to dopuščala? Zakaj bi se odzivala takšnim nespoštljivim, ponižujočim ljudem, ki te niti ne poznajo in ti ne njih? Ti moški ne vejo nič o tebi, o tem, kaj ti rada delaš, kakšna si kot osebnost, kaj imaš rada, itd., zato jim ne bi smela dovoliti, da si vzamejo kakršno koli pravico poniževanja. Upam, da tega, kar si slišala od njih, nisi vzela zares ali pa celo začela verjeti. Morda je dobro, da razmisliš tudi o tem, kakšno mnenje imaš o sebi, kako se sprejemaš, kaj imaš najrajši pri sebi ali na sebi ipd., da ti ne bi takšne vrste komentarji spreminjali tvojega mnenja o sebi ali da jim ne bi celo začela verjeti.
Tudi jaz verjamem v to, da boš našla primernega, prijaznega, spoštljivega in zrelega moškega ob pravem času. Upam, da sem ti pomagala pri tvoji dilemi.
Lepo te pozdravljam,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije