Veliko pišem kratke zgodbice in poezijo ter se prijavljam na kakšne natečaje. Zasledila sem rtv natečaj za odrasle, stara sem 20, in se želela prijaviti, ker je glavna nagrada 1000€. To bi mi res prav prišlo, ampak sem komaj dobila službo, delam poskusno dobo in če šefom ne bom všeč, lahko dobim odpoved in grem nazaj na socialno pomoč, nagrada pa se šteje kot dohodek in bi imela potem težave s prihodki zato sem se odločila da osebne zgodbe ne pošljem. Zgodba govori o moji izkušnji v psihiatrični bolnici in je zelo osebna. Dala sem jo mami za prebrat in je rekla naj to zadržim zase. Rada bi pomagala drugim, ampak ne želim se izpostavljati. Nočem da vsi vedo, da sem bila v bolnici, ker je to osebno in velik tabu. Nisem še pripravljena, ampak nagrada me mika. Zdaj je že prepozno, saj so prijave že mimo. Sem pa dobila priznanje na drugem natečaju in dobila 2.mesto. Sem se mislila z drugo zgodbico prijavit, ampak mi ni bila všeč, ker je znanstveno fantastična.
Premišljujem ali je bila prava odločitev?
Uredništvo
Ajda Busija-Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Lepo je slišati, da rada pišeš in da skozi pisanje izražaš delčke sebe in svoje zgodbe, ki jih sicer težko deliš z drugimi.
Včasih lahko iskreno deljena zgodba pomaga bralcu, ki jo bere in je šel čez podobno preizkušnjo. Vendar jo deli šele, ko boš pripravljena. Zdaj imaš zgodbo zapisano, prepričana sem, da bo kmalu prišla nova priložnost, ko jo boš lahko poslala v objavo.
Če je ne bi želela objaviti pod svojim imenom, lahko včasih na natečajih pošlješ tudi anonimno ali pa si izbereš novo ime. Najboljše, da to preveriš neposredno z uredništvom natečaja. Ko bo objavljena, boš verjetno čutila olajšanje, saj ti tega dela sebe več ne bo potrebno skrivati pred drugimi.
Lep pozdrav.
Ajda Busija-Novak, mag. psihologije