Ziujo imam 16 let, rabim nasvet, ta tedn je grozn, s starsi se kregamo, pa ne tok velik, ker smo zlo mal casa skp, ampk ko pa smo me pa sam nadirata. Z ocijem sva skregana ze vec kot en let, pa se umes mau razumeva pa sva pol skregana ksn mesc in se nc nepugovarjava, no stem sm se pac sprjaznla, ampk zdj se pa bojim d bova meli z mami isti odnos, d se bo tut spremenil v sovrastvo. Je normalno d se bolse pocutim v soli kot doma? Sploh si ne zelim vec prihajati domov,moje pocutje je v soli veliko bolse.Ko sem v dnevni sobi pri njih se itak takoj skregamo, zato grem raje u sobo, ampak mami me prisili da sem vsaj nekaj casa pri njih, kaj je fora tega, itk pr njih niam nc za delat, ce ze sm na telefonu sam pol me pa skos nadirata da sm prevec...Ucasih bi se sla najraje ubit, ze nekaj casa imam zelo mocno zeljo po tem, ampak vem da nesmem, pocutim se dolžna iti do konca.Kaj naj storim, vsak dan le nemocno poslusam kako grdo govorita cez mene, zavedam se da imam v primerjavi z drugimi uredu starša in življenje, ampk useno se bojim da nekega dne ne bom mogla iti do konca. Imam tudi mlajsega brata, star je 10 let, skoraj nikoli se ne spravita nanj, vedno sem kriva jaz za vse. Z ODGOVOROM SE NE MUDI, RAJŠI PREJ POMAGAJTE TISTIM KI BOLJ POTREBUJEJO POMOČ!
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Sem vesel, da si se nam zaupala s svojo težavo. Prebral sem tvoj zapis in verjamem tvoji stiski in občutjem - ni ti lahko, prepiri v družini so naporni in nadležni (zato tudi razumem, da si raje v šoli, kjer imaš verjetno prijatelje, ki so prijetni za druženje in pa mir), zraven pa imaš še mlajšega brata, ki je po tvojem mnenju deležen boljše obravnave kot ti.
Najprej bi rad še malo več izvedel, če ti je ok... Govoriš o prepirih z očetom oz. če sem prav razbral, se več kregaš z njim. O čem se prepiraš z njim? O čem z mamo? Mogoče lahko napišeš tudi to, kaj sproži prepire?
Normalno je, da ti je ob vsem tem hudo, saj si vsakdo želi biti sprejet, biti slišan, kar pa ti zdajle, kot izgleda, manjka. To sem napisal, ker omenjaš, da "se zavedaš, da imaš dobra starša in življenje" - ja, mogoče drži, ampak to nikakor ne pomeni, da se ne smeš počutiti slabo ali biti v stiski, v kateri si se znašla ti. Vsakdo gre kdaj čez to, četudi se zdi, da imajo perfektna življenja. Včasih niti nismo (v celoti) krivi sami, ampak okolje in ljudje okrog nas.
Omenjaš tudi misli o smrti, kar je prav tako hudo slišati. Če so pogoste in in se pojavljajo večkrat, hkrati pa stiska ne popusti, se zaupaj še komu - šolski svetovalni službi, prijatelju, bližnjemu družinskemu članu. Če ti bi bilo lažje, se lahko oglasiš tudi na chat svetovanju, moj termin bo 12.6., je pa na voljo še več svetovalcev ob drugih dneh, preveri tukajle urnik: https://www.tosemjaz.net/pogovori-se/.
Lepo se imej, lepo poletje ti želim! Upam pa tudi, da se boš še oglasila in mi podala malce podrobnejši vpogled v tvoje težave, da ti bom lažje pomagal.
Patrik Senica, mag. psihologije