Kje bi lahko spoznal druge lgbt/trans osebe moje starosti. Ne upam na dogodke, ki jih razne organizacije organizirajo, ker sem zelo anksiozen z novimi ljudmi. A je kaksen drug nacin, da bi koga spoznal iz slovenije (lahko tudi preko spleta ampak bi rad nekoga s komer bi se potem lahko druzil).
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Zdravo,
Pri nas na Legebitri v sklopu mladinskega centra organiziramo različne dogodke za LGBTIQ+ osebe, kjer lahko v živo spoznaš nove ljudi iz skupnosti. Dogodke sproti objavljamo na naši FB strani. Mladinski center ter vse druge aktivnosti lahko spremljaš tudi na ig profilu. Dogodke in različne aktivnosti za trans osebe pa organizira tudi Transakcija.
Za druge spletne načine spoznavanja LGBTIQ+ oseb žal nimam dovolj preverjenih informacij, da bi ti lahko karkoli priporočila. Morda lahko tudi glede tega pišeš Zavodu Transakcija in ti bodo z veseljem pomagali.
Topel pozdrav,
Eva Mulej Vrabič, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra