Vsebina je skrita.
• HE
HETmongi
Nočem težiti, ker vem, da imate bolj pomembne stvari za reševat ampak prosim ne pozabit name :/
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena.
Nismo pozabili nate, svetovalka bo pripravila odgovor zate in ga objavimo v najkrajšem možnem času.
Prijazen pozdrav iz uredništva.
• Uredništvo
Lea Kopač

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Super, da si svoja razmišljanja zapisala na našo svetovalnico. Zapisa si se lotila zelo sistematično, zato ti na tak način odgovor podajam tudi jaz.
Glede grizenja ustnic je povsem verjetno, da to počneš z namenom samo-pomirjanja. Vsekakor na dolgi rok to početje ni dobro za kožo tvojih ustnic. Svetujem ti, da namesto tega poskušaš poiskati kakšen drug način, ki te bo pomiril (npr. tehnike sproščanja, dihanja). Morda niti ni nujno, da to vedenje umeščava v diagnozo – pomembneje je, da poskušaš prepoznati vzorec situacij, v katerih se sproži to vedenje, naslednji korak pa je, da najdeš način, kako se lahko v dotičnih situacijah pomiriš na drugačen (bolj ustrezen) način.
Praviš, da ti je fant, s katerim imaš trenutno bolj resen odnos, sicer všeč, a opazim lahko, da te določene stvari tudi precej motijo. Prav je, da se zavedaš, da vsak človek pride v paketu s svojimi dobrimi lastnostmi in tistimi slabšimi, sama pa boš morala ugotoviti, ali si s fantom želiš resnejšega odnosa ali ne. Dobro je, da se zavedaš možnosti, da imajo nekateri ljudje težavo z bližino v odnosih – v ozadju je strah, da bomo kasneje ranjeni, prizadeti, da bi bili (ponovno) razočarani. Včasih tudi na nezavedni ravni delujemo na način, da se izogibamo preveliki bližini. Upam, da si boš lahko vsaj malo razjasnila, kdaj je v ozadju ta mehanizem, kdaj pa ti človek enostavno ne odgovarja.
Zadnji dve točki pa naslavljam kar združeno. Izpostavljaš vidike, ki sodijo pod polje spolne privlačnosti in spolne usmerjenosti. Skrbi te, ker imaš občutek, da ne čutiš spolne privlačnosti. Možno je, da enostavno samo še nisi srečala prave osebe, ki bi te zares lahko spolno privlačila - pogosto je namreč želja po intimi in privlačnost v spolnem smislu povezana s tem, da osebi tudi sicer zaupamo in jo imamo radi. Seveda pa je možno tudi, da lahko govorimo o neki vrsti aseksualnosti, a se mi zdi postavljanje v predalčke diagnoz morda ponovno odveč. Vezano na zadnji dve točki tvojega sporočila te spodbujam, da se poskušaš ob ustreznih priložnostih spoznati tudi na tem področju. Normalno je, da za ugotavljanje naše spolne usmerjenosti potrebujemo več časa. Zato ti svetujem, da se s tem ne obremenjuješ preveč, lahko pa poskrbiš, da sama sebi in spoznavanju tega, kaj ti je všeč in kaj ne, nameniš dovolj časa. V kolikor pa se boš še vedno počutila izgubljeno, je morda na mestu pogovor s kakšnim strokovnjakom, ki se ukvarja s področjem spolnosti in spolne usmerjenosti.
Drago dekle, upam, da ti odgovor vsaj malo pride prav. Ne pozabi poskrbeti zase in za svoje dobro počutje. Z veseljem mi napiši še kaj.
Lea Kopač, mag. psihologije