Pozdravljeni!
Trenutno zaradi družinske situacije nimam stalnega prebivališča (naslova). Zaradi tega mi študentski dom grozi z izselitvijo, kar bi zame zaradi oddaljenosti pomenilo, da študija ne morem več obiskovati. Lahko kako preprečim izselitev? Mi lahko pomagate z nasvetom, prosim?
Zahvala in pozdrav.
Uredništvo
Tadej Jezernik

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
ali nam lahko zaupaš konkretiziran razlog izgube stalnega naslova? Od tega razloga je namreč zelo odvisna smer odgovora.
Zakon o prijavi prebivališča (Uradni list RS, št. 52/16, 36/21, 3/22 – ZDeb in 62/24 – ZUOPUE) namreč določa zelo jasne razloge kdaj posamezniku preneha stalno prebivališče in posledice slednjega.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro.
Lep pozdrav,
Tadej Jezernik, dipl. upravnih ved
Ar
Arči
Gospod Tadej omenja Zakon o prijavi prebivališča. Omenjeni zakon pozna tako imenovano "zakonsko prebivališče", ki ga določi Upravna enota v primerih, ko posameznik stalnega prebivališča ne more prijaviti.
Predlagam, da se oglasiš na upravni enoti v občini, kjer si nazadnje stalno prebivala. V postopku, ki ga bodo uvedli boš podrobno seznanjena kaj ti je storiti, tudi to ali ti je stalno prebivališče prenehalo zakonito ali ne.
Pa še Centri za socialno delo se ukvarjajo z osebami, ki nimajo stalnega prebivališča.
Več kot sem napisal ti žal ne morem svetovati, saj tvojega dejanskega stanja ne poznam. In tebi tudi ni potrebno, da se o teh osebnih podatkih na forumu razpišeš.