En ucenec na moji šoli je iste starosti kot jaz in me vsak dan žali in me provocira in nadleguje ćez neki casa me bo tudi zaceu tepst, ampak ja sem v njega zaljubljena do uses in tudi sem ga enkrat uhodila do domau in mi je res ušec,ampak mi ni usec ko me nadleguje in zali
Hotela bi dit znjim in moslim da me nadleguje sam zato ker sam ja njem ušec
Kaj da naredim
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če te prav razumem, si se zaljubila v (so)sošolca, ki nad tabo izvaja medvrstniško nasilje. Praviš, da te žali in provocira. Misliš, da te nadleguje, ker si mu všeč. Sprašuješ, kaj bi v takem primeru lahko naredila.
Najpomembnejše je, da se zaščitiš pred morebitnim nadaljnjim nadlegovanjem. Če imaš to možnost, bi bilo dobro, da se postaviš zase in fantu jasno sporočiš, da s tabo ne more tako ravnati. Če se bojiš, da bi ti fant kaj storil, če bi se mu postavila po robu, potem poskusi za nasilje povedati staršem, razredničarki ali svetovalni delavki.
Fant lahko nad tabo izvaja medvrstniško nasilje zaradi različnih razlogov. Kljub temu, da ti je fant všeč, pa se moraš zavedati, da odnos, v katerem si deležna nasilja, zagotovo ni pravi zate. Zaslužiš si biti z nekom, ki te spoštuje in podpira. Poskusi razmisliti, kaj ti je na fantu v resnici všeč ter ali obstaja možnost, da bi se odnos med vama spremenil do te mere, da bi bil zate varen in prijeten.
Držim pesti, da se situacija odvije na način, kot si želiš in ki bo hkrati dober zate.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije