Pozdravljeni.Imam sošolko ki se spravlja na mojo frendico .Sprva psihično zdaj pa že kar fizično.V Petek-Včeraj pri Rapu jo je porinila ter tako hudo udarila da, ni mogla več OK dihat ter ji skoraj zlomila rebro.Učiteljica je vse videla pa se z njo samo pogovorila .Ampak-seveda ona še vedno ni odnehala.Potem v slačilnici pa je imela ena sošolaka Pia dovolj ter jo porinila tako ,da je padla ter se potem delala da je mrtva-tista ki napada.Vsi je že imamo dovolj.Kaj naj naredimo sošolka je morala domov zaradi nje!Ter potem k zdravniku!Se vam to zdi normalno!?!Prosim ,da mi poveste kaj naj naredim. Hvala že v naprej.!.!.L.P.ML11.
Uredništvo
Dijana Kožar Tratnik

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
Situacija, ki jo opisuješ, je zelo resna in zahteva takojšnje ukrepanje. Fizično in psihično nasilje v šoli je nesprejemljivo in mora biti obravnavano. Če se to nasilje ponavlja in stopnjuje, samo pogovor ne zaleže. Omenjaš, da je učiteljica videla incident, o tem se še enkrat pogovorite z njo in to povejte tudi drugemu učitelju, ki mu zaupate, najbolje razredniku. Podrobno mu opišite, kaj vse se je že zgodilo in povejte, da ste v stiski, ker se ta sošolka konstantno spravlja na vašo prijateljico.
Pišeš, da je šla prijateljica zaradi tega k zdravniku. Nujno je, da njeni starši o tem prav tako obvestijo šolo (učiteljico, pri kateri se je dogodek zgodil, razrednika in če ti ne bodo ukrepali, tudi svetovalno službo ter nato ravnatelja). Starši tvoje prijateljice lahko dogodek prijavijo tudi na policijo. Policisti bodo opravili pogovor s povzročiteljico nasilja (ne glede na to, da je, predvidevam, mladoletna) ter obvestili Center za socialno delo. Pomembno je, da se vsi skupaj zavedate, da v šolah velja ničelna toleranca do nasilja in da je prav, da se to ustavi in preneha, saj nihče ni dolžan prenašati nasilja, prav tako pa ga ne sme povzročati.
Sprašuješ, kaj lahko narediš. Prijateljica sedaj potrebuje tvojo podporo, bodi z njo in ji pomagaj, lahko tudi ti poveš razredničarki, kar se dogaja. Pomembno je, da ve, da ni sama in da ima nekoga, na kogar se lahko zanese.
V takšnih situacijah je res pomembno, da vsi skupaj ne ostajate tiho. Nasilje v šolah je resen problem in zahteva hitro ter odločno ukrepanje. Tvoja prijateljica in vsi vpleteni si zaslužite varno in spodbudno učno okolje.
Nikakor pa situacije ne rešujte same, s tem, da bi se ve spravile na sošolko, ki povzroča nasilje. Nasilje nikoli ni rešitev in pogosto rodi še več nasilja.
V upanju, da se bo problem začel čim prej reševati tudi v šoli, te lepo pozdravljam.
Dijana Kožar Tratnik, univ. dipl. socialna pedagoginja
ML
ML11
Pozdravljeni, sošolka je že bolje ampak agresivna sošolka pa še kar ni odnehala.Učitelji pa pravijo, da je to normalno in da jo muči Puberteta.Hvala za takojšnji odgovor...L.p.ML11.❤️
Uredništvo
Dijana Kožar Tratnik
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
Izgleda, da učitelji situacije ne jemljejo dovolj resno in se je potrebno obrniti na "višje inštance". Stopite do svetovalne delavke na šoli in še njej povejte za dogajanje. O situaciji obvestite tudi svoje starše: sošolka, ki je bila žrtev nasilja, ti, ki jih stojiš ob strani in še katera od sošolk, ki ima s svojimi starši dober odnos. Starši se lahko obrnejo na predstavnika staršev v razredu, ki bo s šolo komuniciral po bolj uradni proti. Tako je večja možnost, da situacija ne ostane spregledana.
Še enkrat poudarjam, agresivno in nasilno vedenje ima hude posledice in redko preneha samo od sebe. Ne obupaj, še naprej sporočaj učiteljici in staršem ter jih prosi, da nekaj ukrenejo v zvezi z tem.
Želim ti vso srečo.
Dijana Kožar Tratnik, univ. dipl. socialna pedagoginja
ML
ML11
Pozdravljeni.Hvala vam za odgovore sta se že pobotali...????????????Hvala vam .L.p.ML11