Pozdravljeni,
V dužini je nasilje, kaj naj storim. S starši sem se že večkrat pogovorila, ampak ni nič učinkovalo. Imam mlajšega brata in sestro in me zanju skrbi. Kaj naj storim? Prosim pomagajte.
Lep pozdrav
• Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Dragi čudežni otrok!
Najprej velika pohvala tebi, da si storila ta korak in poiskala pomoč. Žal mi je, da se moraš ukvarjati s takšnimi stvari, namesto uživati v odraščanju. Družina bi namreč morala biti prostor popolnega sprejemanja in občutka varnosti. Vedi, da so starši tisti, ki so odgovorni za varnost otrok. To, da ti ne prisluhneta je zaskrbljujoče.
Nisi napisala kdo nasilje izvaja in v kakšni obliki. Vsekakor pa nobeno nasilje ni dopustno in ga je potrebno ustaviti. Če je to eden od staršev predlagam, da se probaš še enkrat pogovoriti z drugim staršem in tudi povedati kako se ti počutiš, kadar se to dogaja in da te skrbi za brata in sestro. V nasprotnem primeru pa se o tem čim prej pogovori z odraslo osebo, ki ji zaupaš (kakšnim sorodnikom, učiteljico, socialno delavko, starši prijateljic, ….). Povej jim kaj se dogaja v vaši družini in prosi da ukrepajo. Nasilje se mora namreč čim prej končati.
Če želiš pa se lahko obrneš tudi name in napišeš še kakšno informacijo več, da ti bom lažje pomagala in te usmerila kako ravnati naprej.
Vse dobro!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja