Imam starse ki so zelo strogi. Velikokrat me kritizirajo in unicijo moje veselje. Vcasih ko nekaj naredim narobe me udarijo al pa mi recejo ce sem zabita. Vcasih mi tudi recejo ce mi nekaj vrzejo v glavo da me bo bolelo in da se bom lepse obnasala. Moj brat je tudi zelo nasilen. Ko sem ga vprasala za pomoc pa ni imel casa me je kar brcnil stran ali pa me klofutne. Ne vem kaj naj naredim ker moji strasi recejo da je to disciplina in da je normalno.
• Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Žalosti me, da se ti takšne stvari dogajajo. Dejstvo je, da je vsaka oblika nasilja, tudi verbalna, nedovoljena in nesprejemljiva. V naši državi velja ničelna toleranca do nasilja. Še toliko bolj zaskrbljujoče in žalostno je, saj se ti to dogaja doma, kjer bi se morala počuti povsem varno in sprejeto. Kot je razbrati iz tvojega pisanja si se s staršema in bratom o tem že poizkušala pogovoriti, a žal neuspešno. Ni prav, da na to kar pozabiš oziroma se pretvarjaš, da se to tebi ne dogaja. Boš pa morala poiskati pomoč odrasle osebe, ki ji zaupaš. Lahko je to kdo od učiteljev, šolska svetovalna služba, stari starši, drugi sorodniki, .... Nekdo se mora o tem pogovoriti s tvojima staršema. S takšnim početjem morata nehati. Verjamem, da starši kdaj mislijo, da so samo strogi in menijo, da je to samo trda vzgoja. Vendar nasilje in grožnje niso oblika vzgoje, ampak nasilja. In to je potrebno ustaviti. Zato kar pogumno prosi za pomoč odraslo osebo, ki ji zaupaš. Upam, da bo že pogovor te osebe s tvojima staršema spremenil njuno miselnost in boste ponovno zaživeli srečno kot družina.
Vse dobro ti želim!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja