Dan, dan,
imam zelo hudo težavo, saj vsak dan ko sem v šoli pa še po socialnih omrežjih, fantje govorijo o meni najrazličnejše vzdevke, ki jih ne želim razkrivati, ker so prehudi oz. preneramni. Danes pri uri naravoslovja, ko me je učiteljica presedla med dva fanta, sta me obadva zmerjala, pa tudi špikala s kulijem v roko in nogo. Čičkala sta mi tudi po zvezku. Sošolec, ki sedi pred mano mi je vzel učbenik, in iz njega uzel učne liste, ki sem jih imela, ni mi jih želel vrniti, a potem sem jih dobila. Ko je učiteljica gledala v računalnik je to še enkrat ponovil in drug sošolec za mano mi je vzel torbo, in ko sem rekla učiteljica sta obadva vse takoj vrnila in se začela zgovarjat da onadva nista nič storila. En dan prej, ko smo odšli na eksukrizijo, so fantje kamor koli smo prišli začeli zmerjati mene. Učiteljice niso nič storile. Enake vzdevke so ponavljali tudi na avtobusu. Enake stvari so se dogajale v šoli v naravi in povsod se vedno dogajajo. Sošolci me ne samo zmerjajo, vendar me tudi porivajo. In zdaj več ne vem, kaj naj naredim. Prosim za čim hitrejšo pomoč in odgovor.
Hvala za odgovor
lp ŽRTEV
Hd
Hdh
Žal mi je da doživljaš nasilje. Po pomoč se lahko obrneš na starše.
Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Žal mi je, da se ti to dogaja. Glede na to, da se to dogaja pogosto bi se na tvojem mestu obrnila na svetovalno službo in razredničarko. Običajno se tam dogovarjamo kako postopati dalje ali pa se v razredu izvede kakšna delavnica na to temo.
Vem, da se v šoli temu težko izogneš, ampak pravilno je, da na to opozarjaš učitelje. Glede socialnih omrežij, pa ti bo najlažje, da se jih čim manj poslužuješ. Sama velikokrat svetujem otrokom, da morate delati na sebi in svoji samozavesti, da ste psihično dovolj močni, da vas zbadanje ne prizadane v tolikšni meri.
Zagotovo pa se v primeru fizičnega nasilja in zbadanja obrni še na nekoga, če se učitelji ne odzivajo. Kot sem zapisala, bi poskusila pri svetovalni delavki, razredničarki in po potrebi tudi ravnateljici.
Upam, da boš dobila podporo, ki jo potrebuješ.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije