Pozdravljeni
V šoli smo imeli tabor in prespali v šoli. Na enem delu učilnice smo spale jaz in dve moji prijateljici ki ju bom poimenovala M in L.V tisti učilnici je bilo še okoli 8 punc. V učilnici je bilo meni in M vroče L  je pa zablo zato sem jaz spala samo v eni kratki majčki z kratkimi hlačami M pa je spala v spodnjih hlačah in moderčku L je spala v poloverju.Smo zelo dobre prijateljice zato smo si pred spanjem dale lubčka na lice. Vse smo se objele in bile res tesno skupaj ostale punce so nas ponoči šle gledat in se zdaj norčujejo ampak nevem kaj narediti.
Lp
• 12
123
POvejte učiteljem
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
iz tvojega opisa sklepam da je med vami tremi prijateljicami močna naklonjenost in povezanost. S čimer ni nič narobe. Odnosi med prijatelji so različne intenzitete, nekateri delujejo bolj kot znanci, drugi kot skoraj sorojenci. Vaše sošolke zelo verjetno niso vedele kako odreagirati na videno. Morda so bile tudi malce ljubosumne na vašo povezanost in prijateljstvo. Dovolj je da si te povezanosti želi le ena sošolka, pa odreagira zaničevalno in posmehovalno ter s sabo potegne še druge. Ljudje se različno odzovejo na situacije, včasih prav čudno, predvsem ko nečesa ne poznajo in se tega globoko v sebi bojijo ali pa si nečesa želijo in si nočejo priznati. Morda kateri sošolki primanjkuje povezanosti doma, nikoli ne veš. Iz tega vidika lahko poskusiš razumeti njihov odziv, ki pa naj poudarim ni pravilen.
Če bi se posmehovanje nadaljevalo seveda nujno povej odrasli osebi. Če se to dogaja v šoli, razredniku in učitelju tiste ure. Ne dovolite da hec preraste v medvrstniško nasilje.
Lep pozdrav,
Urška Koštomaj, mag. psihologije