V šoli se izvaja nasilje nad mano. Ne upam nobenemu povedat.
Kaj naj nardim? -
Sv
Svetovalka
Pozdravljen,
»Vidim, da ti je res težko in mi ni vseeno. Lahko se pogovarjava, če želiš, ampak mislim, da bi bilo dobro, da se o tem pogovoriš tudi z odraslo osebo, ki ti lahko res pomaga — na primer s socialno pedagoginjo, učiteljem ali staršem. Nočem, da si s tem sam, ker si zaslužiš pomoč.«
Imam pa eno vprašanje:
Katero nasilje se izvaja nad tabo ? Verbalno, fizično, spletno, socialno, čustveno.
Vesela bom tvojega odgovora
Svetovalka
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
pišeš, da si žrtev nasilja v šoli a o tem ne upaš povedati nikomur. Predstavljam si, da se ob tem počutiš nemočno, ker ne veš kaj narediti, da bi se to končalo. Hkrati pa tudi zaskrbljeno, žalostno - ker ne veš kaj te čaka vsak dan, ko prideš v šolo. Žal mi je, da se ti dogaja to, kar opisuješ. Naj povem, da za nasilje nisi odgovorna ti in da je takšno vedenje ostalih učencev/učenk nesprejemljivo. Zato bi bilo zelo pomembno, da se zaupaš odrasli osebi. Verjamem, da te skrbi kako se bodo odrasli okoli tebe na to odzvali in da se ti pojavljajo dvomi. Ampak ne glede na to je izjemno pomembno, da najdemo nek način, kako te zasčititi in prekiniti to nasilje. Je kdo na tvoji šoli, za katerega menis da bi ti bil pripravljen prisluhniti (npr. razrednik_čarka, učitelj_ica, svetovalna delavka)? Ali pa kdo v tvojem domačem okolju? Mi lahko še zaupaš kaj te skrbi, da bi se zgodilo v kolikor se nekomu zaupaš?
Hvala, da si se opogumila in si z mano delila svojo stisko. Upam, da se kmalu spet slišiva in lahko skupaj razmišljava kako ti v stiski pomagati.
Urška Pisar, mag. psihologije