Ne upam nobenemu povedati da me zafrkavajo. kaj naj naredim?
• pi
pik
Hejla, vsak ma drugačno mnenje o vsakemu to je cist normalno ampak ce ze mislis da te zafrkavajo probaj delat na sebi, stopi na noge ni greh vprasat ce si kaj narobe naredil da ves kje si :)
• us
ustavi_to
verjetno ti ni ušeč, da te zafrkavajo... in če nikomur ne poveš, ni najmanše šanse, da se bo kaj spremenilo, a ne?
• Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Vesela sem, da si se obrnila na nas in nam zaupala svojo stisko. Zapisala si, da te zafrkavajo, vendar tega ne upaš nikomur povedati. Bi mi lahko zaupala kaj več o tem, kdo te zafrkava in na kakšen način? Koliko časa že traja to zafrkavanje? In česa te je strah v primeru, da bi za to komu povedala? Ker je naša svetovalnica anonimna, ti bo morda tu lažje deliti kakšno informacijo več.
Zelo bom vesela, če se spet oglasiš in zapišeš kaj več o tem, kar se ti dogaja. Tako ti bom lažje svetovala, kaj lahko narediš in na koga se lahko obrneš. Do takrat pa ti tule pustim nekaj telefonskih številk, na katere lahko pokličeš v primeru nasilja nad teboj:
- TOM telefon: 116 111 (pokličeš lahko vsak dan od 12. do 20. ure)
- Zaupna telefona Samarijan in Sopotnik: 116 123 (dosegljivi so 24 ur na dan)
- SOS telefon za ženske in otroke, žrtve nasilja: 080 11 55 (prav tako dosegljivi 24 ur na dan)
Upam, da se še kaj "bereva".
Lepo te pozdravljam,
Anja Rakovec, mag. psihologije