Pozdravljeni,
stara sem 14 let in moja družina ve da rada pojem in da hodim tudi na dramski krožeknv šoli.. vedo tudi da bi rada bila pevka ali igralka ampak vsakič, ko pojem me brat udari včasih tudi dedek.. zanima me kaj bi lahko naredila da to preprečim..
lep pozdav
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Zdravo,
hvala, za tvoje sporočilo in podelitev tvoje stiske. Verjamem, da zapis ni bil lahka naloga, ampak s tem ko si nam pisala, si pokazala kako zelo ti je pomembno, da se zaščitiš in ohraniš svoje veselje do petja ter igre. Tvoja kreativnost je dragocena, tako kot tudi ti, in zaslužiš si okolje, kjer jo lahko izražaš brez strahu pred nasiljem.
Resnično mi je žal, da doživljaš takšno vedenje s strani brata in dedka. Nihče nima pravice, da te udari ali grdo ravna s tabo, ne glede na razlog. Tvoje veselje do petja in igre je nekaj čudovitega, in prav je, da to izražaš brez strahu.
Pomembno je, da tega ne stiskaš v sebi, ampak poiščeš podporo pri odrasli osebi, ki ji zaupaš, in ji poveš, kaj se dogaja - to je lahko mama, oče, razrednik, učitelj petja ali dramskega krožka, šolski psiholog ali druga odrasla oseba, ki te lahko podpre. Povej jim, kako se počutiš in kaj doživljaš, da ti bodo lahko pomagali. Če ti je težko govoriti o tem, lahko vse, kar si napisala tukaj, prepišeš na list papirja in pokažeš tej osebi.
Poleg tega se lahko obrneš na TOM - telefon za otroke in mladostnike (116 111), kjer ti bodo prijazni svetovalci prisluhnili in ti pomagali najti rešitve. Pogovor z njimi je anonimen in brezplačen.
Ne pozabi, da imaš pravico, da se doma počutiš varno. Če te kadarkoli skrbi za tvojo varnost ali če se čutiš ogroženo, je pomembno, da to takoj poveš odraslim ali pokličeš pomoč. Če potrebuješ še kakšen nasvet ali pogovor, se zmeraj lahko obrneš na ekipo strokovnjakov pri #Tosemjaz.
Topel pozdrav,
Živa Leben, mag. zakon. in druž. štud.