sem deležena fizičnega in psihičnega nasilja.O tem sem se že pogovorila z starejšo prijateljico dala mi je veliko spodbudnih besed da grem samo stran od njih da me bodo nehalj pretepati in zmerjati,postalo je še hujše zdaj nočem niti več v šolo in nevem kako naj se izognem težav?Zato sem tudi danes vas uprašala
• Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, šestošolka!
Hvala, da si nam posredovala svoje sporočilo. Pogumna si, da si o težavi spregovorila že s prijateljico - res super, da si poiskala pomoč osebe, ki ji zaupaš. Prijateljica ti je pomagala po svojih najboljših močeh. Vesela pa sem tudi, da si se zdaj obrnila še na nas. Praviš namreč, da doživljaš fizično in psihično nasilje. Sprašujem se, kdo to nasilje izvaja? So to sošolci? Morda starejši otroci? Upam, da mi boš lahko zaupala še kaj več, saj ti tako tudi lažje pomagam.
Vsekakor pa je nujno, draga šestošolka, da se v primeru takšne težave obrneš na odraslo osebo. Zmerjanje in pretepanje nikakor nista dopustna in prav je, da se to preneha! Ni prav, da se zaradi dejanj drugih otrok oz. mladostnikov počutiš slabo. To je treba ustaviti. Obrni se na osebo, za katero meniš, da ti bo lahko pomagala razrešiti problem. To so lahko starši, razrednik/razredničarka, morda učitelj/ica, ob katerem/kateri se počutiš dobro. Vsekakor pa ti bodo vedno prisluhnili tudi v šolski svetovalni službi. Razmisli, na koga bi se najraje obrnila.
V kolikor pa se ti zdi, da še ne moreš zbrati dovolj poguma, da bi pristopila do katere izmed odraslih oseb, pa lahko kaj več o svoji situaciji napišeš tudi meni. Skupaj lahko razmišljava, kaj bi bilo v tvoji situaciji najbolj pametno storiti.
Žal mi je, da si se znašla v tej situaciji, a vsako težavo se da rešiti! Verjamem, da lahko rešimo tudi tvojo. Vesela bom, če mi sporočiš, kaj se boš odločila glede zaupanja svoje težave odrasli osebi. Lepo bodi!
Lea Prinčič, mag. psihologije
• ML
ML12
Pozdravljena Šestošlka! Res mi je žal da se ti to dogaja..Tudi pri meni je enako hodim v 7.razred pa me ze od 5.razreda zmerjajo zato ker imam Sladkorno bolezen tipa 1.Jas sem se jih naučla ignorirat,pa če ne ne hajo jih včasih posljem v tri krasne.No,predlagam ti da poves svetovalni delavki ki ti bo sigurno pomagala.Jas sem sla enkrat med rekrajetivnim odmorom k ravnatelju pa sem jih zatožila ker jih nisem mogla več prenašat.Potem so pa nehali.Lep pozdrav in vse lepo.ML12