Dober dan, mene zanima ali je to nasilje da mi ena punca govori da me bo pretepla ubila in prisla na dom sicer ji nisem nic naredila prosim za odgovor ali pomoč hvala!
Uredništvo
Dijana Kožar Tratnik

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
To, kar opisuješ, je nasilje. Grožnje s fizičnim nasiljem in grožnje s smrtjo so psihično nasilje, ki povzroča stisko in tudi strah, prav tako kot fizično nasilje. Pogosto grožnje vodijo v fizično nasilje in redko kdaj prenehajo same od sebe.
Predlagam, da o tem spregovoriš, poveš nekomu od odraslih, ki mu zaupaš, bodisi staršem ali učiteljem ali svetovalni delavki v šoli, ki ti bodo nudili pomoč in ti pomagali se soočiti s tem. Zadevo lahko tudi prijavite na policijo, saj gre za nasilje.
Upam, da ti je ta odgovor v pomoč in da sem te opogumila za nadaljnje reševanje težave.
Vse dobro ti želim.
Dijana Kožar Tratnik, univ. dipl. socialna pedagoginja