pozdravljeni
sem punca in mam istiga fanta ze skoraj eno leto
vse je blo popolno pol sva se pa ful zacela kregat in ze nekajkrat me je tudi udaril domov sem prisla z modrico ampk sm mami rekla da sm padla
kaj nej nardim ce ga pustim bo se bolj jezen
moja prijateljica ve in mi pomaga ampk useen
• P
P
Draga punca!
Verjamem da imas fanta rada in da te skrbi da bo se bolj jezen ce koncas zvezo, ampak to je edina pravilna stvar in tudi ti si zasluzis veliko vec. Na tvojem mestu bi povedala starsem kaksen je fant in kaj pocne (predvidevam da si se mladoletna) ter prekinila z njim preko telefona prosi mami ce je lahko s teboj takrat in ga poklici in koncaj vse ker se stanje lahko samo se poslabsa in lahko koncas v bolnici z zlomljenimi rebri itd.. res se ni za za***ti z nasilnimi fanti in ce ti bo grozil grozi ti njemu nazaj da ga bos prijavila na policijo zaradi psihicnega in fizicnega nasilja.
• Jo
Joj
Joj prosim takoj ga pusti nič te biti strah tako kot je rekla uporabnica zgoraj ga pusti preko sporočil in ne beri jeznih sporočil in če se začne delati prijaznega in reče da tega ne bo več počel mu ne verjemi ker se bo ponovilo to je samo manipuliranje z besedami. Prosim te na svetu je veliko boljših ki bodo s tabo ravnali kot si zaslužiš. Vnaprej pa ko te fant prvič udari ga pusti ker ni vreden res ne to pomeni samo da te ne spoštuje in te zlorablja. Imej se rada in vedi da imaš vrednost in si zaslužiš da fant s tabo lepo ravna in te ne sme niti enkrat samkrat udariti. Zaslužiš si veliko več❤️. Če želiš sporoči kako je šlo :)
• Ma
Mark
Pozdravljena!
Jaz se skorja čisto strinjam z uporabnikom joj. Zdi se mi da je res prov da pustiš fanta če te je začel tepsti brez razloga. Možno pa je da si ga kaj prizadela in da te je zato udaril ni nujno da si mu ti rekla lahko so sošolke ali pa tvoji priajtelji jim kaj povedali in se je začel tako obnašati ampak če pa res ni to potem se pa čisto strinjam z uporabnikom joj. Vem da ti je težko in da po koncu razmerja si zelo potrta in rabiš tolažbo. Želim ti veliko sreče in lep dan
Lp, mark
• Ve
Venera
hvala vam za vse vase odgovore
fanta ki ga bom za tale odgovor poimenovala jaka sem pustila kot ste mi tudi priporocali
kar hitro se je razjezil in se ni opravicil za kar je naredil. koncala sem znjim in si iskreno nezelim videti njegovega obraza nikoli vec
seenkrat se vam zajvaljujem za odgovore ker so resnicno pomagali❤️
• Uredništvo
Nives Laul

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Kar opisuješ, je nasilno vedenje, ki je nesprejemljivo in se ti ne bi smelo dogajati. Vsakršna oblika nasilja v odnosih, partnerskih, prijateljskih, družinskih ali kakšnih drugih, je nedopustna.
Pomembno je, da mami poveš, zakaj imaš modrice. Pomagala ti bo, da se rešiš iz odnosa, ki je zate škodljiv. Namenoma sem uporabila besedo 'rešiš', saj je oseba, ki je v nasilnem odnosu žrtev zlorabe, ujetnica tega odnosa, oseba, ki nasilje izvaja, pa naredi vse, kar lahko, da svojo žrtev 'priveže' nase (z izolacijo od drugih ljudi - prijateljev, družine, dopovedovanjem, da je nihče drug ne bo imel rad in podobno). Žrtve nasilja se ujame v krog, ki se zdi nepremagljiv: nasilna oseba je prijazna, prijetna, nato izbruhne z nasiljem, se morda potem opraviči oz. krivdo za svoje nasilje prevali na žrtev (z izjavami, kot so 'Saj si me provocirala', 'Zakaj pa me nisi ubogala', 'Če bi bil trezen, te ne bi udaril', 'Če me ne bi razjezila, te ne bi udaril' ...) Zato, drago dekle, ukrepaj hitro: povej mami; če se ti zdi to težko, lahko podporo in spodbudo najdeš na SOS telefonu (080 11 55), kjer 24 ur na dan usposobljene osebe z nasveti pomagajo žrtvam nasilja in jim pomagajo najti pot iz odnosov, kakršen je tvoj odnos s fantom.
Vredna si veliko več, kot zmore tvoj fant uvideti. Vem, da lahko imaš dober, ljubeč odnos z nekom, ki te bo spoštoval in cenil in niti pomislil ne bo, da bi te žalil ali celo udaril. Sedaj moraš le zbrati pogum, da odideš iz trenutnega odnosa - v pomoč naj ti bodo prijatelji, starši, društva, kot je SOS - zmogla boš, zmoreš! Če se boš oglasila in povedala, kako ti gre, bom zelo vesela.
Prijazen pozdrav,
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja