Ojla,
skratka, v zvezi sem ze 3 leta, iskreno ga ljubim in imam najrajsi, ampak sem naredila zelo veliko napako za katiro se kesam. Pred 4 mesci sem spoznala novega sodelovca, zelo sva se povezala in zgodilo se je kar pac se je. Nevem kaj naj naredim, ali povem fantu kaj sem storila ali ne....
lp
• Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala, da si se obrnila na svetovalnico. Napisala si, da si s fantom v zvezi tri leta in ga ljubiš. Praviš, da si naredila veliko napako, povezano s sodelavcem, za katero ti je žal. Ne veš, kaj narediti. Predlagam ti, da se najprej zazreš vase in razmisliš, zakaj je do tega sploh prišlo. Kakšne občutke gojiš do enega in do drugega fanta ter seveda, kaj pričakuješ od njiju. Takoj zatem pa bi bilo dobro, da se s svojim fantom tudi iskreno pogovoriš. Povej mu, kaj se je zgodilo in kaj ob tem občutiš. Verjetno bo imel tudi on kakšno vprašanje zate. Pravico ima vedeti o teh dogodkih in s tem možnost, da se sam odloči, ali lahko gre čez to in nadaljujeta skupno pot ali ne.
Upam, da sem ti z odgovorom vsaj malo pomagala in se boš svojega izziva lažje lotila.
Če ti lahko še kako pomagam, bom vesela tvojega sporočila.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije