Dober večer!
Star sem 13 in nimam dobrih prijateljev. So bolj za silo, ampak jih ne maram preveč. Zato sem si ustvaril t. i. namišljenega prijatelja. Dal sem mu ime, mi "pomaga" pri različnih stvareh itd. Ali je to v redu pri moji starosti? Bi se ga moral znebiti?
Hvala za odgovor,
Filip
Uredništvo
Jasna Verčko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen, Filip,
lepo, da si se s svojim vprašanjem obrnil na našo svetovalnico. Verjamem, da ti je v skupini prijateljev lahko včasih težko, se ne počutiš sprejetega ali razumljenega. Ali se kdaj tako počutiš? Bi mi zaupal več o svojih prijateljih?
Razumem, da je lažje imeti namišljenega prijatelja kot pa vlagati v odnose z resničnimi prijatelji. Namišljeni prijatelj namreč ravna tako, kot si ti želiš in ni ti treba biti v njegovi družbi, ko tega nočeš, poleg tega pa je zagotovo bolj predvidljiv kot resnična oseba. Vendar pa ima namišljeni prijatelj tudi marsikatero pomanjkljivost. Nekaterih stvari, kot so opora, spravljanje v smeh, ko ti ni do tega, zabavno druženje, pa se ne da nadomestiti, zato se s takšnim odnosom prikrajšaš za veliko lepega. Ne morem presojati, kaj je prav ali narobe, zagotovo pa lahko rečem, da je bolj smiselno negovati odnos z resničnimi osebami. V kolikor ti trenutna skupina prijateljev ne ustreza do te mere, da bi se z njimi rad družil, pomisli, kje bi lahko spoznal podobno misleče prijatelje s podobnimi hobiji.
Upam, da ti bo moja usmeritev v pomoč in vesela bom, če boš odgovoril na moja vprašanja.
Lepo te pozdravljam,
Jasna Verčko, mag. psihologije