Kako izgleda raziskovalna naloga za 9.razred? Kako gleda učitelj na to, je za oceno ali za dodatno nalogo? Ti to lahko prinese točke za Zoisovo štipendijo?
Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen_a!
V kolikor mi je znano, je raziskovalna naloga podobna seminarski nalogi, z izjemo, da tu učenec izvede svojo raziskavo in kritično ovrednoti svoja spoznanja. Glede tega kaj se pri nalogi pričakuje in kako mora izgledati, pa ti bo najbolje znal_a povedati učitelj_ica, ki bo tvoj_a mentor_ica pri izdelovanju. Prepričana sem, da boš vse potrebne informacije in navodila dobil_a z začetkom šolskega leta. Vprašaj tudi glede Zoisove štipendije. Sama sem uspela najti podatek, da se priznanje za raziskovalno nalogo lahko šteje tudi kot izjemni dosežek, ki ga potrebuješ za pridobitev štipendije.
Lepo bodi,
Nika Koder, mag. psihologije