Pozdravljeni
Jast imam težqvo v šoli ker me sošolci kar zejbavajo s tem ali že sexam, ali si ga ze drkam...
Ampak sem ji. Že povedal da ne pa da mi na to ni potrebno odgovoriti pa še potem me prisilijo da grem med telovadbo puncam odprwti vrata da lahko oni potem njih gledajo. Povedal sem jim ze a učiteljem ne upam da mi ne bi kaj nqredili med tem ko smo sami.
• Ka
Kat
Živjo
Meni se zdi da nisem obicajen najstnik ker ne poznam slenga rad meditiram ter treniram šport pa sploh me ne vleče k temu dq bi želel sexati tako kot običajen najstnik
Zato me v šoli zejbavajo vsak dan kaj naj naredim
• Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Sprašuješ se o svojem interesu za spolnost in spolne aktivnosti, hkrati pa poročaš o odnosih s sošolci, ki te bremenijo prav v povezavi s tem.
Interes za spolnost se postopoma začne razvijati v obdobju mladostništva, a pri vsakem posamezniku razvoj poteka v svojem tempu. Ni potrebno, da se obremenjuješ, če trenutno želje po spolnosti še nimaš. Dobro pa je, če poskušaš zgolj opazovati in sprejeti vse telesne spremembe, ki se dogajajo tekom odraščanja, vključno z željo po spolnih aktivnostih, ko se bo ta pojavila.
Verjamem, da ti ni prijetno ob zbadanju sošolcev, ki se pogosto spravljajo nate. Vsekakor pozdravljam to, da si jim že sam poskušal postaviti mejo in jim povedal, naj prenehajo. Zelo dobro se mi zdi, ko si jim rekel, da ti na njihova vprašanja ni treba odgovoriti. Čeprav te je strah, da bi se zaupal učiteljem, morda ne bi bila slaba ideja, če stopiš do kakšne odrasle osebe v šoli, v kolikor se bo zbadanje še nadaljevalo. To je lahko učitelj, razrednik, svetovalna delavka … Razmisli, komu bi se najlažje zaupal. Držim pesti, da se bo nadlegovanje sošolcev prenehalo, saj to vsekakor ni v redu.
Na tvoji poti odraščanja ti želim vse dobro, vedno pa si dobrodošel, da še kaj pišeš na našo svetovalnico!
Lea Prinčič, mag. psihologije