Na to spletno stran pišem ker sem danes izvedela...... Moj prijatelj......... Je umrl..... Skočil je z.....
Jokam že celi dan, kar ne morem dojet... Bil je tako prijazen, dober po srcu, mlad, pošten in tako naredil....
Kar nemorem vrjet, že celi dan ležim, jokam, premlevam in kar ne morem dojet...
Šok...
Uredništvo
Maja Krajnc

Odgovor svetovalke:
Draga mladenka,
vsaka smrt človeka, ki nam je blizu je huda. Zelo huda. Težko je najti besede, ki bi ob takšnih trenutkih vsaj malo ublažile bolečine.
Zavedam se, da je težko, skoraj nemogoče dojeti, da je prijatelja ni več med živimi. Toda dokler živi v srcih tistih, ki so mu bili blizu, ki so ga imeli radi, ni zares umrl. Še vedno je živ v njihovih spominih. Prav tako v tvojem. Spominjala se ga boš kot dobrega, prijaznega fanta. Morda ti bodo v teh težkih trenutkih dobrodošle besede Viktorja Frankla, ki je v svoje življenju izgubil vso svojo družino in bil priča neštetim smrti.
"Kjer situacije ne moremo spremeniti, se prav tam od nas zahteva, da spremenimo sebe, se pravi, da zorimo, rastemo, preraščamo sami sebe. To pa je mogoče vse do smrti."
Kaj lahko narediš zdaj? Izjokaj svojo bolečino. In ne pozabi večkrat povedati in pokazati vsem, ki jih imaš rada svojo ljubezen. Premalokrat to povemo in pokažemo.
Poskušaj vsak trenutek narediti nekaj lepega in dobrega za ljudi, ki so ti blizu. To pomaga vsaj malo zmanjšati bolečine ob izgubi.
Prav lepo te pozdravljam in želim, da boš zvečer zaspala z mislijo, da si osrečila nekoga, ki ga imaš rada.
mag. Maja Krajnc, univ. dipl. sociologinja in politologinja