pac tko js zj poslusam muziko pa moja bff posle da se pogovarja z mojem biusem naj mu dam uzdevek matevž no in ona seje pogovarjala z matevžem in mi to povedala jaz sem se vedno zaljubljena v matevža imam se enega ampak ni taka vest kot pri matevžu.
no uglavnm pove mi da se smejita skupi ampak kaz sem lubosumna res zelo veliko imam sen problem imam tudi 2 prijatelici in obe sta zaljubljeni u matevža nemorem jih prenesti več najraje bi samo odšla  in se nikoli nebi vrnila ce bo gdo to prebral ima mogoce podoben problem.
hvala ce me razumete.
zelo sem ljubosumna in se opravicujem za nepravilno pisanje ampak semi ni dalo pizati kniževno.
• Uredništvo
Urška Horvat

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če te prav razumem, praviš, da si še vedno zaljubljena v bivšega fanta »Matevža«. Obenem se počutiš ljubosumno, ker se tvoja najboljša prijateljica pogovarja z njim, hkrati pa imaš še dve prijateljici, ki jima je prav tako všeč. Zaradi vsega tega se počutiš v veliki stiski in si želiš vstran.
Predstavljam si lahko, kako zelo težko ti je, ko imaš občutek, da izgubljaš nekaj, kar ti je zelo pomembno, bodisi prijateljice ali simpatija. To so močna in povsem normalna čustva, ki se pojavijo, ko imamo nekoga radi in se počutimo ogrožene.
Zanima me, ali si že poskusila s prijateljico odkrito govoriti o tem, kako se ob vsem počutiš? Včasih se zgodi, da druge osebe sploh ne vedo, kako močno nas prizadenejo njihove besede ali dejanja. Zaupanje prijateljici in pogovor o svojih čustvih ti lahko pomaga, da se počutiš olajšano in bolje razumeš, kako naprej ter da odnosi ostanejo iskreni.
Urška Horvat, dipl. psihologinja (UN)