hej, zakljucujem 4. letnik gimnazije in letos se bom tudi vpisala na faks. ker nikogar ne poznam, ki dela srednjo zdravstveno solo ali pa da hodi na faks za to smer bom zato kar tukaj vprasala…zanima me, kje v sloveniji imamo najboljsi faks za zdravstveno nego? trenutno se odlocam med ljubljano in jesenicam, saj kakor vem, naj bi bili ti dve najboljsi (misljeno kot da se najvec naucis) in najbolj zahtevni..zato bi prosila, ce je kdo tu, ki hodi na ljubljanski ali jeseniski faks, da mi malo pove kako je kaj :) v glavnem, zelim izvedeti, na katerem faksu se lahko najvec naucim prakticnih in teoreticnih vsebin, ki jih bom potrebovala skozi celotno delo v zdravstvenem okolju.
hvala za odgovore ze vnaprej:)
Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
zdravstveno nego lahko študiraš na Fakulteti za zdravstvene vede v Mariboru, na Zdravstveni fakulteti v Ljubljani, na Fakulteti za zdravstvene vede v Novem mestu, na Fakulteti za vede o zdravju v Izoli, na Fakulteti za zdravstvene vede v Celju ...
Vse fakultete nudijo podobne programe, zato ne moremo reči, katera je ''najboljša''. Svetujem ti, da se ustaviš na informativnih dneh in si sama ustvariš vtis oziroma vidiš, katera te bo najbolj pritegnila.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike