Zdravo,
Imam prijateljico ki gre z mano v razred ona je piflar ima vse 5 jaz pa vse 3,4 kdaj pa tudi 2 ali 1 spoznala sem jo v 6 razredu zaradi odbojke, obnasa se vsak dan zelo nesramno do mene imam obcutek da me iskorisca ko smo v soli vedno me vlece za sabo in se druzi samo z menoj ko ba gremo na trening me pusti dela se ko da ne obstajam noce z mano igrat ,ignorora me ,dere se in vse jaz mislim da to sploh ni najboljsa prijateljica, ko dobim slabo oceno me zmerja in govori kako nebom mogla v dobro srednjo vedno sem zardi tega zalostna apmak se se zmeraj druziva, vse prijateljice mi govorija da preneham ampak ne morem ker je priljepljena za mene v soli. Ni nesramna samo do mene ampak do vseh drugace pa mi verjeme in vse govori.
• So
Someone11151
Hoj!
Nisem svetovalka ampak se mi je zgodilo nekaj podobnega. imela sem eno "prijateljico" ki me je izkoriščala. imela me je samo za denar (da sva kupovali sladkarije). Napol me je ustrahovala in na mesec je zapravila čez tudi 30 evrov mojega denarje in vzemalag je brez uprašanja. No nato sem se nehala družit z njo in je bilo veliko bolje, sicer nisem imela toliko ljudi da se z njimi družim, ampak zdaj pol leta kasneje imam prave prijateljice in je veliko bolje.
Moraš se upreti, ker te ne more tako izkoriščati.
Someone11151
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Kot je napisala predhodnica, moraš prijateljici povedati kaj te moti. Če je prava prijateljica, bo tvoje mnenje spoštovala in upoštevala. Če pa bo zaradi tega jezna, pa je smiselno, da razmisliš ali je to prava prijateljica.
Žal si samo ti tista, ki lahko to prijateljstvo prekineš, če meniš, da nekaj ni vredu. Tukaj ti drugi ne moremo pomagati. Bi pa na tvojem mestu tej prijateljici najprej povedala kaj me moti in zakaj. Morda bi dobila kak nepričakovan odgovor. Prevečkrat ljudje sklepamo zakaj nekdo nekaj naredi. Žal pa to ve samo ona. Kar pomeni, da je treba vprašat. Razčistita kaj ti ni všeč oz kaj te pri njej moti. Morda bo to upoštevala, če ji dosti pomeniš.
Upam, da uspešno rešita.
Lep pozdrav,
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije
• Am
AmricA
Zdravo,
Hvala za nasvete, vse sem poskusala ampak ne gre vedno se obnasa nesramno. Povedala sem ji kaj me moti ampak me se vedno po soli sledi vedno je z mano, rekla sem tudi svoji drugi prijateljici to in mi je rekla da jo zacnem ignorirati , ker je to edina moznost ampak ona je vedno ista.
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Nekateri potrebujejo malo več časa, da določene stvari dojamejo ali sprejmejo. Če si se odločila, da se z njo ne želiš več družiti, se poskusi čim bolj odstraniti iz njene bližine. Zavedam pa se, da je to v šoli nekoliko težje. Najdi si druge prijatelje in ji pokaži, da ti ni mar. Morda ji boš morala še parkrat povedati, da ne želiš več imeti stika z njo.
Upam, da ti uspe.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije