Okej uglavnem js sm imela eno najboljšo prijateljico ful sva se pokontale in ona je bila dejansko oseba s katero sem preživela cele dneve. Zdaj kr na enkrat mi je rekla da noče več biti moja prijatelca in ko sm ji rekla če se lhako pogovoriva me je cist ignorirala. Iskrneo nvm kaj je problem sam meni je res bad kjer use me spominja nanjo
Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Najprej bi se ti rada opravičila za pozen odgovor. Praviš, da te je zelo presenetilo, ko ti je brez predhodnega opozorila najboljša prijateljica rekla, da noče več biti tvoja prijateljica in te začela ignorirati.
Razumljivo je, da se počutiš zmedeno in žalostno, saj tega najverjetneje nisi pričakovala. Odreagirala si zelo zrelo in jo vprašala, ali bi se lahko pogovorili, ona pa na pogovor ni bila pripravljena.
To je trenutno največ, kar lahko narediš. Pogovora iz nje namreč ne moreš izsiliti. Mogoče ji lahko daš nekaj časa, da razmisli, in ji potem ponovno pišeš. Morda ji lahko sporočiš, da jo pogrešaš, da ti je mar zanjo in bi si želela razrešiti stvari.
Držim pesti zate in upam, da ti moj odgovor kako pomaga.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije