Zivjo pisem vam ker bi rabla en nasvet, pac gre za to da sm eno leto nazaj sm spoznala na snpachatu fanat ki mi je biu zelo zelo usec in tt jst sm bila njemu, je pa res da nisva bla glih dost velik razlike v starsoti(samo 2 leti razlike). No uglavnem ko mi je reku da sem mu usec in jst njemu sva se vask dan klicala igrala igrce skupaj naj racunalnikih se pogovarjala tudi o unih stvareh ko se ne bi smela.Klice sva mela vsak dan do 1 zjutrej. No pol enkrat so mogli iti z solo pac on je biu tkrt 1 letnik srednje jst sm bla 9 razred, in so sli smucat ko je po dveh dneh prsu nazaj se je zaceu do mene obnasat zelo tko kako bi rekla tko deru se je name brez razloga govru da se obnasam kot v filmu da naj pogledam realnost ..... pac itk sva mela samo enkrat fight oz. Kregala sva se . No pol sva sla oz. Me je on povabu na date v mcdonalds ampk je uprasu ce lahk pride se njegov frend in jst trapa sm rekla ja in pol ku sva se vidla mi je placu in dejansk se je vec pogovarju z frendom kukr z mano in tle mi je blo ful cudn. Pol sm ga uprasala ce ga lhk pospremem do postaje oz. Da greva skp. Itk da je reku ja in pol sva sla men je on biu u zivo100 krat lepsi kokr na telefonu. Ampk na sred poti mi je reku da mu nism usec jst sm bla vsa objokana se uci ga nism pogledala tko mocno mi je strlo srce je pa reku pol da mu je bad da mi je to reku (kar se mu ne vrjamem da mu je blo). Po tem.date mi je pisla inn govori sori da sm te prizadel in tko naprej je la rres da drug teden spet neki govoru da bi probala spet ampk je rkeu da neve kdaj ,pol sm ga mela se u kontaou in cez par mesecu zbrisala sej je nekak slabo vplivlal na mojo psihocno stanje ki je blo uniceno. No pred 1 mesecm sem ga spet dodala na snap in insta ker mi ni dalo v menji miru saj sem ga pogresala in usec mi je biu se vendo sm jst nism bla njemu in mi govoru da sem tecena pac tiste stavri kukr mi je reku trkt ko sva se kregala ampk plus da mi je rekj da mu gre moj personaltiy na kurac pol sm ga uprasala ce sva se frenda pa.je reku ne da sm tecna pa to. Uglavnm ta clovk ki mi je se zdj usec je 2 letnik tehniske gimazije. In mene zanima a lahko spremenim njegovo menjej pac slabo na dobro pac da vidi ds sm se pobolasala? Kako naj pritegenm nejgovo pozornost ce je mozno da bi se lohk pogovorila ker se on noce z mano pogovoarjst?? Ce pa ni mozno kako ga naj pozabim oz. Da ne bom bla vec obsedena z njim.? Aja pa na druzabnih omrezij ga mam samo dodano se na insta ker na snapcahtu me je blokcu.
Ch
Charlotte
Blokaj ga pa poišč si boljšga fanta
Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če sem te prav razumela, si se pred enim letom na Snapchatu spoznala s fantom, ki ti je postal zelo všeč. Veliko časa sta preživljala skupaj ob igranju igric in pogovarjanju preko telefona. Opisuješ, kako se je njegovo obnašanje do tebe spremenilo po vrnitvi s smučanja – postal je nesramen in kritičen do tvojega vedenja. Ko sta šla na zmenek, je večino časa preživel s prijateljem in ti na koncu povedal, da mu nisi všeč. Po tem si ga izbrisala iz stikov, saj te je njegovo vedenje zelo potrlo, vendar si ga kasneje spet dodala, ker si ga pogrešala. Ko si poskušala ponovno vzpostaviti stik, se je do tebe vedel neprimerno in ti dal vedeti, da ne želi imeti več stikov s tabo. Zanima te, ali lahko spremeniš njegovo mnenje o tebi, kako pritegniti njegovo pozornost in kako ga pozabiti, če to ni mogoče.
Razumljivo je, da se počutiš žalostno ali razočarano po takšni izkušnji. Dovoli si čutiti in izraziti ta čustva, hkrati pa jim ne poskušaj dovoliti, da prevzamejo nadzor nad tvojim življenjem.
Pomembno je da veš, da si zaslužiš, da je fant do tebe spoštljiv in prijazen. Nekdo, ki te ne ceni in se do tebe obnaša grdo, najverjetneje ni oseba, ki bi jo želela imeti v svojem življenju. Poskušati spremeniti mnenje nekoga, ki ti je pokazal, da ne ceni tvoje družbe, je lahko zelo težko in pogosto ni vredno tvojega časa in energije.
Svetujem ti, da poskušaš preusmeriti pozornost stran od njega. Posveti se stvarem, ki te osrečujejo (npr. novemu hobiju, ki si ga že dolgo želela poizkusiti) in se obkroži z ljudmi, ob katerih se počutiš dobro in ki te cenijo takšno, kot si. Dobro se je tudi pogovoriti o svoji stiski s kom, ki mu zaupaš in ti lahko ponudi drugačen pogled na situacijo. Če se počutiš preobremenjeno, ne oklevaj poiskati pomoči pri svetovalni delavki oz. delavcu.
Ker ti je jasno povedal, da mu nisi všeč in te je blokiral, je morda najbolje, da omejiš ali prekineš vse stike z njim. To ti bo pomagalo pri prebolevanju, saj se boš lažje zamotila in boš lažje nehala razmišljati o njem.
Dobro se je zavedati, da si vredna spoštovanja in ljubezni. Ni treba, da dopuščaš, da nekdo grdo ravna s tabo. Zagotovo obstaja kak fant, ki te bo spoštoval in cenil takšno, kot si.
Upam, da sem odgovorila na tvoje vprašanje.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije
Zm
Zmedena
Zivjo spet se vam javljam in bi rada rekla hvala za navset ampk bi rabila se enega. Pac fora je u tem da pac se zdj u soli lhk veckrat vidiva saj hodva na isto solo pac s tem mislejno da je moja in njegova sola povezana in da ga zarad tega veckrat videvam na hodniku al pa na avtobusni postaji in mene zdj zanima kako naj preusmreim moja cusvta stran od njega ko ga bom vidla kje oz. Ce ga npr vidim na posatji in se gledava in pol zacutim metuljcke u trebuhu. Lp
Uredništvo
Ana Lampret
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Vesela sem, da si se ponovno obrnila na nas. Razumljivo je, da ti je težko, ko vidiš osebo, ki ti je bila v preteklosti blizu, še posebej, če ti je še zmeraj malo všeč. To je povsem normalna reakcija, ki jo lahko doživimo ob srečanju z nekom, do kogar smo čutili močna čustva.
Tukaj je nekaj nasvetov, kako lahko preusmeriš svoja čustva stran od njega, ko ga srečaš:
· Ko ga vidiš, poskusi preusmeriti svojo pozornost na nekaj drugega. To je lahko knjiga, poslušanje glasbe s slušalkami ali pogovor s prijateljicami.
· Če se počutiš preplavljeno z občutki, si vzemi trenutek za globoko dihanje. Globoko vdihni, počakaj nekaj sekund, nato počasi izdihni. To ti lahko pomaga, da se umiriš in zbereš svoje misli.
· Ko se zalotiš, da ponovno razmišljaš o njem, se o svojih občutkih pogovori s prijatelji ali družinskimi člani. Deljenje tvojih izkušenj lahko olajša breme in ti da nov pogled na situacijo.
· Ukvarjaj se s stvarmi, ki te veselijo. Posveti se hobijem, interesom in dejavnostim, ki ti prinašajo veselje in zadovoljstvo. Pomagajo ti lahko preusmeriti pozornost.
Dobro je, da se zavedaš, da bodo ta čustva minila. S časom in s preusmerjanjem pozornosti na druge stvari boš našla način, kako se spopasti s temi občutki. Do takrat pa bodi prijazna do sebe in si dovoli, da čustva pridejo in gredo. Pomembno je, da si dovoliš čutiti, a hkrati poskušaš najti načine, kako živeti naprej in rasti kot oseba.
Lepo bodi in vse dobro ti želim,
Ana Lampret, mag. psihologije