Pozdravljeni,
Stara sem 11let. Nekaj fantov iz devetega razreda me zafrkava, da je nek fant zaljubljenvame. Jaz vem kdo je to, ker je to moj sosed. Rekli so:
Lukec te pogreša itd.
Kaj naj storim?
Lp
• Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
veseli me, da si mi zaupala in te razumem, da te trenutna situacija, kjer te fantje iz devetega razreda zafrkavajo ali te kakorkoli motijo zelo vnemirja in ne veš točno, kaj bi glede tega storila.
Kadar te kdo zafrkava ali te moti, je v redu, da to poveš odrasli osebi, ki ji zaupaš, npr. staršem, učiteljici ali odrasli osebi. Najbolje bi bilo, da pristopiš k razredničarki ali pa učiteljici, za katero meniš, da bi ti lahko pomagala. Lahko poveš tudi staršem in skupaj poveste razredničarki. Takšne situacije je običajno lažje reševati z odraslo osebo. Vem, da je včasih težko, ko moraš nekomu to zaupati, vendar verjamem vate, da ti bo uspelo.
Glede na to, da imajo fantje različne komentarje, je najbolje, da jih ne vlečeš v nenadne odzive, temveč mirno in odločno poveš, da te to moti in da želiš, da te pustijo pri miru. Včasih pa je najboljše, da ignoriraš takšne stvari in nadaljuješ s svojim dnem.
Če se kdaj počutiš, da so te drugi prestrašili ali prizadeli, je dobro, če to poveš nekomu, ki mu zaupaš, da se o tem lahko pogovorita.
Želim ti veliko poguma in vse dobro,
Živa Pirc, mag. psihologije