Pozdravljeni,
čez približno 2 leti se bom morala odločiti kam naprej in me zanima kje v Ljubljani lahko najdem študij dermatologije ter katere predmete vsebuje?
Zelo rada imam tudi kitajščino in ne vem ali naj grem na dvopredmetni študij, ali naj izberem samo eno stvar (dermatologijo ali kitajščino).
Hvala za vaše odgovore.
Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Dermatologija je specializacija po študiju medicine (kot npr. pediatrija, onkologija, ortopedija ...); torej moraš najprej zaključiti študij medicine in potem specializirati dermatologijo. Predmetnik najdeš na spletni strani Medicinskih fakultet.
Sinologijo lahko študiraš samo na Filozofski fakulteti v Ljubljani; izbereš lahko enopredmetno ali dvopredmetno smer; če se odločiš za dvopredmetno, moraš zraven izbrati še kateri koli drug dvopredmetni program na Filozoski fakulteti. Z medicino ne moreš kombinirati, pa mislim, da bi bilo to res tudi preveč zahtevno.
Informacije o pogojih za vpis in številu mest najdeš v Razpisu za vpis, predmetnike pa na spletnih straneh fakultet.
Upam, da sem ti odgovorila. Smiselno bi bilo, da stopiš do šolske svetovalne službe in se dogovoriš za pogovor.
Uspešno šolsko leto ti želim,
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja