Pozdravljeni,
Obiskujem zadnji letnik srednje šole v programu predšolska vzgoja. Letos se vpisujemo na fakultete in jaz se bom vpisala na pedagoško fakulteto (verjetno v Ljubljano) smer predšolska vzgoja. Sicer vem, kakšna bo moja izobrazba po končani srednji šoli in po (upam da) končani fakulteti, torej dodiplomski študij, ampak sem slišala, da obstaja še magistrski študij predšolske vzgoje, tudi v Ljubljani. Zanima me, kakšne so konkretne razlike, če naredim le diplomo ali če nadaljujem še na magisteriju. Vem, da je to zelo zgodaj da razmišljam, ampak vseeno me zanima. Ali bi dejansko imela kakšne druge možnosti v zaposlitvi (npr. kot svetovalna delavka v vrtcu, ravnateljica vrtca, mogoče poučevala pedagoške predmete,...). Torej zanima me, ali lahko po magistrskem študiju opravljam kakšen "višji" poklic (bolje plačan), kot če naredim le dodiplomski študij.
Lp
• Uredništvo
Nives Laul

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Res je, mogoč je tudi magistrski študij predšolske vzgoje.
Kot svetovalna delavka s tovrstnim magistrskim študijem ne bi mogla delati. Glede možnosti poučevanja nisem sigurna, a dvomim, da so s to izobrazbo odprte.  Gotovo pa imaš z njim dobro podlago za vodstvena dela v vrtcu. Z višjo stopnjo izobrazbe imaš v javnem sektorju tudi višje izhodišče za plačo.
Svetujem ti, da ob koncu študija prve stopnje pretehtaš svoje dolgoročne cilje. Takrat boš imela tudi že izkušnje s prvostopenjskim študijem in dodatne informacije s fakultete o tem, kaj ti omogoča magisterij. Z vsem tem se boš lahko odločila, ali je vpis v magisterski študij pravi zate.
Želim ti uspešen zaključek srednje šole in prav tako uspešen študij.
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja