Pozdravljeni moje ime je Aurora. Stara sem 18. In imam kup ljubezenskih problemov, zaradi katerih sem zelo nesrečna. želim si le da bi zadeve znala nekak opredelit in vse popredalčkat kod se spodobi. Pa da na kratko povem moj problem. Fante bom opredelila z črkami. Jaz imam fanta. Sepravi fant A. Skupaj sva nekje od decembra. Ima me zelo rad in me noro ljubi. Nahuje je da sem jaz najslabsa punca ki jo lohk ma. Varam ga. Z 28 letnim moškim s katerim imava spolne odnose že 2 leti. Ta bo moški B. V moškega B sem bila zaljubljena 1 in pol. Ubistvu nisva bila skupaj nikoli le zato kr mi moji niso dovolili 10 let starejšega tipa. On je do mene neki čuto, jaz do njega tud amapk sva pač spolne odnose pelala na skrivaj da nebi nihče vedu. Ja kmal za tem po 1 letu in pol je on dobil punco.ker kod sem omenla z mano itak ni mogu bit. Amapk najino afero pa še nisva zaklučla. Jaz sem bila zelo ljubosumna v srcu čeprav sem se pred njim delala da sem vesela zanjga. Tolk sem prejokala k še prav za nobenim nisem, sej najbrž zato ker je bil moja prva ljubezen. V glavnem ker sem bla jezna nanjga sem se poskušala oddalit od njega in ga pustit v miru s punco. Ta čas sem si jaz našla fanta. Vse je bilo ok, dokler me ni sam vrag spelav do tega da sem se dobila z tem fantom B in zmešala vsa svoja čustva. No pa če bi pri tem ostalo bi bilo luksosno. Kod da ni dost Fanta A in B, se v tej zgodbi pojavi še fant C. Fant C je pa to v kar sem jaz noro zaljubljena. Je nek ideal fanta s katerim nemorem začet. Ima punco s katero je zaročen. Ko ga vidim ga požiram z očmi. Toliko skupnega imava.. Upam trdit da nisem le zaljubljena vanj amapk ga prav zares ljubim. Vem da so to močne besede, a vem da ga. In ja pol zadeva zgleda takle: Fant A moj fant s katerim se lubčkava cartava in ob tem jaz nisem srečna in vsela kod on, fant B fant s katerim sem v intimnosti v kateri sploh nevem če si je želim iskreno, ker do tega moškega ne čutim nič. Samo delam to ker sem tega navajena kar je najbolj žalostno. Imamo pa fanta C ki je idealen moja največja ljubezen, a mi žal za zmeraj ne dostopen. In pol se otapljam v takih gmotnih,nič vrednih, dolgočasnih čustvih. Nočem 3 fantov hočem le enega s katerim bom srečna. In fanta A nočem prizadet tud sama ga nebi rada izgubila, fantu B sem obljubila da bova za zmeraj ostala v kontaktu, fanta C pa lahko le opazujem in sanjam kod itak vsako noč da pa nekje v neki pravlični deželi živim znjim... mislim... ehhh. A ni na konc koncev torej boljš da kr vse 3 izgubim bo vsaj mir. Ja vem preveč sem se zapletla in vsekakor vem da moram razčistiti sama pri sebi tegs nihče ne bo storil namesto mene. Vem da mi dosti neboste morali pomagati a rabila sem nekaj kamur se lahko izpovem, nimam velik frendov, al pa ljudi k jim bi loh zaupala. Kakšnega nasveta ali pozitivne vspodbude za rešitev mojih napak bom zelo vesela.
Pa še ena majnša, zahvala!
Drugače zelo dobra svetovalnica, in prijazen kolekriv. Malj dlj je ponavad za čakat, amapk je popolnoma razumljivo. Zmeraj znate dobr pomagat, že dostkrat mi je blo lažje k sem se izpovedla tle gor. Hvala ker ste in lep pozdrav vsem!
Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdrav, Aurora!
Razumem, da imaš veliko ljubezenskih problemov in se počutiš zmedeno ter nesrečno zaradi zapletov. Razumem tudi, da iščeš način, kako se opredeliti in razrešiti vse te težave. Najprej bi ti rada povedala, da je normalno, da se včasih znajdemo v zapletenih čustvenih situacijah, še posebej v mladosti, ko še odkrivamo svoje občutke in potrebe.
V tvojem primeru se zdi, da si se vpletla v tri različne odnose: s fantom A, fantom B in fantom C. Razumem, da imaš občutke do vsakega od njih, vendar se zavedaj, da je vpletenost v več odnosov hkrati lahko zelo težavna in čustveno izčrpavajoča. Pomembno je, da se vprašaš, kaj si ti resnično želiš, in kaj je zate najboljše.
Prvi korak je, da se soočiš s svojimi čustvi in hkrati da veš, da imaš pravico do teh občutkov. Zavedaj se, da ni nujno, da imaš nadzor nad tem, v koga si zaljubljena, vendar imaš nadzor nad svojimi dejanji in odločitvami. Vendar je pomembno, da se zavedaš, da varaš fanta A in da to pošteno ni do njega. Zaupanje je temeljnega pomena v zdravem in srečnem razmerju, zato se morda moraš vprašati, ali je trenutni odnos s fantom A zate prava izbira.
Kar se tiče fanta B, se zdi, da nimaš čustvene povezanosti z njim in da se ukvarjaš s tem odnosom zaradi navade. Pomembno je, da se vprašaš, zakaj vztrajaš v odnosu, ki ga ne čutiš iskreno. Razmisli, ali si v odnosu z njim zaradi prave ljubezni ali zgolj zato, ker ti je ta odnos znan in ti ponuja neko obliko udobja.
Kar se tiče fanta C, ki je že zaročen, je pomembno, da si realistična glede te situacije. Če je fant C v zaročenem razmerju, je treba spoštovati njegove zaveze in odnos z njegovo partnerko.
V celoti razumem, da si želiš rešiti vse te napake in najti srečo z enim samim fantom. Predlagam ti, da vzameš nekaj časa zase, da se poglobiš vase in razmisliš o tem, kaj resnično želiš v svojem življenju. Verjamem, da je zelo težko preklapljati in imeti toliko odnosov z različnimi ljudmi.
Poleg tega bi ti svetovala, da poiščeš podporo in pomoč v živo. Morda bi bilo koristno obiskati svetovalca, s katerim bi lahko razpravljala o svojih čustvih, občutkih in odločitvah. Zunanji strokovnjak ti lahko pomaga pridobiti jasnost, razumeti svoje vzorce in se naučiti zdravih načinov spoprijemanja s težavami v ljubezenskih odnosih. Lahko obiščeš psihološko svetovanje Posvet ali pa se naročiš c Centru za duševno zdravje v tvojem kraju.
Na koncu bi ti rada povedala, da si vredna sreče in izpolnjenega življenja. Ne obsojaj se zaradi napak, ki si jih naredila v preteklosti, ampak se osredotoči na svojo rast in razvoj v prihodnosti. Pomembno je, da izbereš pot, ki bo v skladu s tvojimi vrednotami, potrebami in željami.
Želim ti veliko poguma in sreče pri razreševanju teh težav. Ne pozabi, da imaš v sebi moč in sposobnost, da najdeš srečo v življenju.
Živa Pirc, mag. psihologije