Pozdravljeni.
Včeraj so prodali konja, s katerim sem imela 4 leta zelo močno vez. Na žalost ta konj ni bil moj.
Bila sem zraven, ko so ga odpeljali. Lastniki ni so dobri za njega. osebno jih poznam. Konja so kupili samo zato, da bi svojima hčerkicama uresničil želje.
Ne morm vrjet. Dovolijo, da ga hodimo obiskovat ampak še vedno ni isto. Ni več "moj". Nimam ga večino časa zase.
Koncentracija mi pada. Učim se cele dneve, pa si ne zapomnem nič. Začela sem se rezat. Jem pretirano malo, pa sploh nisem lačna. Brez njega, da je ob meni ne morem živet. Bil mi je vse. Lastniki ne bojo dobro poskrbeli za njega. Vem, ker jih poznam. Vse kupijo ravnajo pa grdo. samo da so hčerke srečne. Še poslovit se nismo mogl kr niso dovolil. Vso opremo so pobrali. Čisto vse spomine. Našla sm le eno krtačo, ki je padla ven iz vreče.
Moje življenje nima smisla. Najraši se bi ubila. Ne morem več. Bil mi je vse.
Ta deden imam polno ocenjevanj, pa nič ne znam. Cele dneve jokam, Strmim vprazno pa spet jokam, pa se učim in nič ne zapomnem, potem žespet kako uro strmim v točko in ne morem pogledat stran, ležim na postli, nič se mi ne lubi, sama sem v sobi, zapiram se vase, ponoči ne spim, ne morem pit, jem pretirano malo, skratka moje življenje je v dreku. Prosim pomagajte!
de
dekle brez življenja
razmišljam o samomoru. Kako bi bilo, če me nebi bilo več. Itak nimam dobrega odnosa z družino. Stanje se je malo izboljšalo. Zdaj normalno jem, ko sem v družbi ne mislim več na konje, vendar bolečina pride. Pride in noče it. Še vedno se težko skoncentriram. Mama hoče, da dobim jutri oceno najmanj 3 pri angleščini, ki mi ne gre. Za naučit se mam veliko. Ampak še vedno se učim, ampak nič ne zapomnem. Počutim se kot da moje življenje propada. Drobi se v majhne črne koščke, ki odletijo daleč stran. No vsaj tako čutim. Edino, kar si želim je postati spet "stara" jaz. Misli o samomoru so prehude. Vedno, ko sem sama se mi pojavijo.
Ampak izguba konja je grozna. Z njim sem imela svojo preteklost. Bil mi je vse. Še vedno slišim njegovo rezgetanje v prikolici, ki se pelje daleč stran. Ne zdržim več. Ali lahko kdo prosim pomaga.
Ni
Nik
Takole bom rekel. Približno razumem kako je ko ti kaj vzamejo. Priblizno vem kako se počutiš. Ampak, roko na srce lepo prosim ne razmišljaj ubijanju samega sebe. Kaj bos s tem dosegla?Ce ves kje tvoj konj živi, ga opazuj. To vsaj meni pomaga. Lahko ga slikas in imas v svoji sobi in vsakic ko ti gre kaj narobe, poglej sliko in razmišljaj o najbolj srečnih in veselih dogodkih, ki si jih imela.
Krtaco pa lepo imej shranjeno v sobi. Ce je edini spomin, je neprecenljivo vredno.
Upam da ti pomaga
In lep pozdrav
Nikolaj
Ta
Tadej
Včasih nam življenje, da takšne izive, da postanemo močnejsi.
Več kot boš razmisljala o tem hujše ti bo. Preusmeri fokus drugam. Najdi si drugi hobi, delaj nekaj kar te sprošca. Sčasoma bo boljše.
Bolje bo, da si ne govoris "ta konj ni vec moj, ni vec isto" si reči ta konj lepša življenje dvema novima puncama tako kot ga je tebi ❤️
Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
videti je, da si se po prodaji konjev znašla v stiski. Praviš, da se ne moreš učiti, da ne moreš jesti in da si se začela rezati. Tudi zapiraš se vase in ne moreš spati, ne najdeš več smisla v življenju ter ne veš, kaj narediti.
Tvoja čustva so do določene mere čisto običajna, saj žaluješ za konjem, zato je pričakovano, da izkušaš žalost. Vendar pa ostali simptomi, ki jih opisuješ, da ne moreš jesti, ne spati, da se ne moreš učiti, ne najdeš smisla in se samopoškoduješ, kažejo na depresivno simptomatiko. Zaradi tega bi te spodbudila, da se o vsem skupaj pogovoriš z osebo, ki ji zaupaš (prijateljica, učiteljica ali svetovalna delavka, starši) in poveš o tem. Tako ti bo tudi lažje predelovati celotno situacijo. Če misliš, da nimaš takšne osebe, bi te spodbudila, da se obrneš na strokovno pomoč pri psihologu in si pri osebnem zdravniku priskrbiš napotnico za obisk le-tega. Če poveš tudi o samopoškodovanju ter nesmiselnosti življenja, boš zelo hitro na vrsti. Če boš o tem govorila s psihologom, ti bo tudi pomagal, da boš lažje predelovala celotno situacijo, ti pa se boš razbremenila. Koliko časa boš žalovala za konjem, je odvisno od tvoje osebnosti ter sposobnosti spoprijemanja s težkimi situacijami. Zamotiš se lahko s tem, da se učiš za šolo in sama začneš verjeti, da zmoreš opraviti uspešno vse, kar imaš v šoli. Če se boš osredotočila na učenje, boš lahko morda tudi hitreje preusmerila svojo pozornost na druge stvari, kar ti bo pomagalo.
Spodbudila bi te, da si najdeš kakšen drug hobi, npr. da se ukvarjaš s kakšnim športom, lahko izdeluješ kaj, se učiš kakšen jezik ali morda pišeš dnevnik. Veliko ljudem pomaga, če zapišejo svoje občutke misli ter doživljanje, saj na takšen način lažje predelajo izgube oziroma težke situacije. Dobro je tudi, da konja še lahko obiskuješ, zato te spodbujam, da ta čas izkoristiš in uživaš z njim. Če vidiš, da lastniki res grdo delajo z njim, jim lahko poveš, da jih boš prijavila. S tem jih lahko prestrasiš in bodo prenehali s takšnim delovanjem. Naučila se boš tudi postaviti za konja in zase. Upam, da se bo kaj spremenilo in bo konj dobil ustrezno oskrbo ter ljubezen.
Upam, da sem ti z odgovorom pomagala ter te spodbujam, da se o vsem skupaj zaupaš nekomu, ki ti lahko še bolj pomaga.
Lepo te pozdravljam,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije
de
dekle brez življenja
Grozno je. Vsak dan bolj. Ne morem mislit na druge stvari.. rabim ju., pogrešam ju. Ampak niju ni več. Ponoči ne morem spati, ko končno zaspim, ju sanjam. Prebujam se. Ves čas mi gre na jok. ne vidim več smisla v ničemer.
Poleg tega bom vrjetno kmalu zgubila edinega prijatelja in eno prijateljico.
Sama hočem biti samo "stara" jaz.
Zelo mučno je misliti na druge stvari.
Zdaj normalno jem, ampak mi gre po vsakem obroku na bruhanje. Vse ostalo ne morem spremenit.
Uredništvo
Urška Meolic Kotnik
Odgovor svetovalke:
V tem primeru te res spodbujam, da se obrneš na strokovno pomoč ter se pogovoriš o vsem skupaj, saj ti bo tako lažje. Tvoja situacija namreč zahteva večkratne pogovore, ki ti lahko pomagajo.
Vire pomoči lahko najdeš tukaj.
Upam, da boš našla pot do tega, da ti bo boljše,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije