Pozdravljeni,
nevem kdaj in nevem kako se je začelo, da sem nora na azijce (fante 15-28 let). Vsak dan se jočem, ker si tako zelo želim biti z njimi. Vem, da je to čudno, ampak ne morem drugače.
prosim za nasvet, kaj naj naredim
Cute girl
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si delila svoje doživljanje.
Pišeš, da vsak dan jočeš, ker si želiš biti z Azijcem. Sedaj si v dvomih, kaj narediti. Verjamem, da se ob tem počutiš neprijetno, ker si resnično želiš spoznati Azijca, po drugi strani pa nimaš toliko možnosti.
Glede na to, da vsak dan razmišljaš o tem in te to žalosti, razmisli kaj lahko spremeniš pri sebi, da ti bo bolje. Dobro bi bilo, da skušaš te svoje misli preusmeriti, ker ti razmišljanje o tem ne pomaga. Prilagam ti povezavo, kjer si lahko prebereš kaj več o tem, na kakšne načine lahko svoje negativne misli preusmeriš in si omogočiš, da ne razmišljaš ves čas o stvareh, ki te žalostijo.
Glede tvojih želja in občutkov pa dodajam še naslednji komentar, ki ga lahko, po svoji želji, uporabiš za razmislek. Možnost, da boš spoznala simpatijo, ki prihaja iz Azije, ni izključena. Pri tem pa ni pomembno zgolj to, da gre za Azijca, temveč predvsem to, da se boš z osebo ujela, boš z njegove strani dobila občutek varnosti, spoštovanja, zaupanja ... Prepričana sem, da boš čez čas spoznala, da obstajajo v odnosu številne stvari, ki so bolj pomembne, kot je to zunanji videz, pripadnost kulturi itd.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije