Živjo, jaz sd moram letos odločiti na katero šolo bi šla ampak nimam pojma ja naj grem. Rada imam zgodovino in geografijo, rada delam mejkap in rada potujem. Katera šola bi bila zame?
Uredništvo
Katja Frelih

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
pišeš, da se moraš letos odločiti na katero šolo boš šla. Praviš, da ne veš in da imaš rada zgodovino in geografijo, da rada potuješ ter da rada delaš make up.
Verjetno si osnovnošolka in se odločaš na katero srednjo šolo bi se vpisala. Potovanja ter geografijo in zgodovino bi morda vsaj nekoliko združila, če bi se odločila za srednjo turistično šolo. Po končani šoli bi se lahko odločila za vodenje raznih izletov, morda tudi potovanj. Če želiš delati kaj v povezavi z make up-om lahko morda razmišljaš v smeri srednje kozmetične šole, kjer lahko dobiš osnove, pa se kasneje usmeriš bolj v make up. Če si se pripravljena več učiti in dobiti splošno znanje, se morda lahko odločiš tudi za gimnazijo in potem po končani gimnaziji razmišljaš kam naprej. Lahko razmišljaš o študiju zgodovine, geografije, lahko se odločiš za poučevanje enega ali drugega predmeta.
Sicer pa, kakorkoli se boš odločila, vedno se lahko kasneje naučiš, priučiš določenih znanj in delaš nekaj v smeri, kar te veseli.
Morda razmisliš kaj bi si želela delati v bližnji prihodnosti (tudi glede na tvoja področja interesa) in se potem odločiš za ustrezno srednjo šolo.
Ko bodo informativni dnevi, pojdi na različne srednje šole in pridobi čim več informacij, pa se boš morda kasneje tudi lažje odločila kam se vpisati.
Raziskuj, sprašuj, brskaj po spletu in verjamem, da bo prišel odgovor kam se vpisati.
Vse dobro ti želim.
Katja Frelih, univ. dipl. socialna delavka