Ze nekaj casa se spopadam s tem in ne vem kaj naj v tem najdem uzitek. Zadnje case mi gre na boljse lahko traja par dni da jem dva obroka na dan potem pa na slednji dan ne morem pojesti nic
• Uredništvo
Dora Mališ

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
V svojem sporočilu si nam zaupala, da v zadnjem času imaš dneve, ko ne moreš pojesti ničesar, so pa kdaj tudi dnevi, ko poješ lahko po dva obroka.
Kar opisuješ, in je iz naslova vprašanja razvidno, da sumiš, da gre za motnje hranjenja, bi lahko bilo res. Dejstvo pa je, da je pomanjkanje apetita lahko posledica številnih vzrokov, ki si lahko bodisi telesnega bodisi duševnega izvora. Različna telesna stanja lahko povzročajo zmanjšanje apetita in posledično tudi manjšo potrebo po hrani, prav tako pa različne skrbi in stiske lahko privedejo do zmanjšane želje po hrani.
Ker je tvoj zapis res kratek, bi te prosila, da bi mi povedala še kaj več o sebi. Zanima me, ali v zadnjem času opažaš še kakšne druge posebnosti (skrbi, težave s spanjem, otožnost ipd.). Prav tako me zanima, ali si opazila, da si v zadnjem času shujšala in koliko, ter ali opažaš še kakšne posebnosti pri prehranjevanju (npr. prenajedanje), več telovadbe ali katerih drugih načinov za hujšanje.
Pri motnjah hranjenja gre pogosto za spremenjeno doživljanje samega sebe in nižjo samopodobo. Zato me zanima, kako bi opisala samo sebe. Ali se ti zdi, da si s sabo in svojim videzom zadovoljna?
Upam, da boš odgovorila in mi tako pomagala razjasniti nejasnosti ter ti bom nato lahko boljše pomagala pri iskanju rešitev.
Lep pozdrav
Dora Mališ, mag. psihologinja